Din categoria: „tipuri de oameni”, azi, colegu’ J.


În timp ce-mi storceam creierii cu o eroare despre care nici acum nu mi-s sigur de unde vine, din senin, colegu’ J. care se pregătea să plece, mă lovește exact în firul logicii:
– Vouă vă curge apa la WC întruna?
Parcă mi-o dat una în moalele capului. Tot ce-am pescuit din cod până în clipa aia, s-o dus cu apa din WC-ul de care vorbea el. Nici pe scaun nu mai știam să stau drept.

Tot ce-am reușit să scot din mine o fost:

– Hă?!

– Discuția aia ce-am avut-o în urmă cu X luni…

– Despre ce vorbești?

– Când ziceam de câtă apă se consumă de persoană bla-bla-bla-bla.

Fără nici o legătură cu nimic, îmi aduce în discuție o temă pe care nici măcar nu ne-am contrazis măcar, să zici că o fi rămas cu sechele de inferioritate intelectuală sau mai știu eu ce dracu’ de resentimente interioare îl încearcă pe el noaptea.

– Am mai vorbit și cu alte persoane și am ajuns la concluzia că vouă sigur vă curge undeva apa în permanență de aveți un consum așa mare.

Să rămâi prost, dom’le, nu alta! Nu doar că-l mâncă-n cur anumite informații, dar mai și caută soluții pe care nu i le cere nici dracu’, la probleme care nu-l privesc câtuși de puțin.

– Nu avem pierderi pe niciunde.

I-am dat-o mai mult ca să închei discuția inutilă și să-mi văd mai departe de bug. Dar prostu’ nu pricepe aluzia și începe să-mi citeze din nu știu ce statistici găsite pe te miri unde, care toate evidențiau că el și familia lui fucking perfectă au consumul mediu de apă rece, stabilit prin stas-urile morților mă-sii!

Și să-ți mai vină să muncești dup’aia?!

 

3 gânduri despre &8222;Din categoria: „tipuri de oameni”, azi, colegu’ J.&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

