Nunți, bărbați și femei


– Iar am avut un vis urât legat de nuntă. Tu nu ai avut până acuma?

– Nu.

– Tu nu ești mai deloc implicat în organizarea nunților!

– Cum să nu?! răspund mirat, deși știam că n-am cum s-o conving de contrariu.

– Știi cum vor fi decorate scaunele? Mi-ai văzut buchetul? Dar torturile? Știi ce flori o să avem? Și mai zici că ești implicat…

Râdem amândoi, dar ea mai degrabă cu jumătate de gură. Era 7 jumate azi dimineață, când ea mă bombarda cu întrebările. Am apucat să beau doar o gură de cafea. Nici măcar nu aveam ochii bine deschiși.

Ce nu pricep femeile, în general, e că niciodată, dar absolut niciodată! bărbații nu vor fi pasionați de „designul” unei nunți. Nici măcar atunci când vine vorba de propria nuntă! Noi avem altele pe cap: să fie mâncarea bună, ospătarii atenți, muzica de calitate, băutura rece și din belșug. Eventual, la capitolul invitații mai comunicăm ce nu ne-ar place. Dar în rest, chiar nu ne interesează! Nu este punctul nostru forte și preferăm să nu ne băgăm nasul. La câte nunți am fost la viața mea, încă nu m-am lovit de situația în care un individ, și el participant, să-mi spună: „Cât de ampulea e decorată sala cu baloanele alea ovale! Nu pușcă, dom’le, draperiile alea portocalii cu scaunele albe! Ei nu văd că podeaua-i maro?! Să nu mai zic de cum sunt aranjate florile pe mese… Asta nu e nuntă! E o catastrofă vizuală și-un afront adus invitaților!”

Mândra are un catalog, gros de 10 țanti, plin cu poze decorative. Dacă eu aș avea un asemenea catalog, Viola ar trebui să-și ridice întrebări serioase privind orientarea sexuală a viitorului soț.

2 gânduri despre &8222;Nunți, bărbați și femei&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

