De ce o să plec din România


În această campanie electorală am văzut un PSD mai jegos ca niciodată. Televiziuni aservite care inventează porcării la adresa contracandidaților ( Iohannis o vândut copii?! pe bune?! ), folosirea puterii guvernului pentru a-ți atrage victoria în alegeri, fuga de o dezbatere reală moderată de un individ imparțial în locul unui „jurnalist” aservit, cinismul introducerii bisericii ortodoxe, implicit a religiei, în lupta pentru Cotroceni și multe alte mârșăvii de cea mai joasă speță pe care nu vreau să le mai pomenesc pentru că doar mă enervez.
Dar nu ăsta e motivul pentru care voi părăsi țara. Niciodată n-am votat vreun candidat al psd-ului, indiferent de funcție, exact din cauzele mai sus expuse. Întotdeauna au folosit tot felul de tertipuri și manevre pentru un pumn de voturi, așa că nu e ceva nou, care să mă surprindă sau să mă șocheze atât de mult încât să-mi fac bagajele.
Problema e poporul ăsta care nu s-o învățat minte în atâția ani. Nu observă tupeul cu care sunt mințiți zilnic de către politicieni, nu observă nerușinarea cu care unii politicienii își spală trecutul mincinos în văzul tuturor, nu observă că exact persoanele care le dau pomeni electorale sunt cei care îi păstrează într-o sărăcie perpetuă doar ca să-i poată mitui și data viitoare, pentru a-și îndesa și mai mult conturile bancare cu bani publici furați.
Mă irită că deși a existat o revoluție acum 25 de ani care trebuia să ne scape de comunism, unde au murit oameni din dorința de libertate și existența unui viitor, românul de rând nu pricepe că și el trebuie să se schimbe. Dacă vrea ceva, trebuie să-și facă singur și nu să întindă mâna și să aștepte să-i facă/dea statul.
Mă jenează din creștetul capului până în călcâie faptul că românul nu știe să ceară socoteală pentru dezastrele numite educație, sănătate sau infrastructură și pentru care contribuie lunar cu taxe peste taxe peste taxe. Nu vrea să știe și nu-l interesează în buzunarele cui au ajuns toți banii în urma privatizării industriei și retrocedarea pădurilor.
Astea sunt realele motive pentru care o să las România în urmă, fără să mă uit la ce rămâne. Mentalitatea aia stupidă „las-o bă că merge și așa” și cea de sclav resemnat „așa merg lucrurile și n-ai ce-i face” sunt cele care ne împiedică să ne ridicăm din genunchi și să ținem capul sus.
Dacă aici nu se vrea ridicarea din mocirla în care se află acum România, prefer să-mi caut fericirea într-o altă țară, una mai normală.

Dă-ţi şi tu cu părerea

