Update


Ştiu că o trecut un kil opt sute de timp în care am ignorat complet locul ăsta. Au fost săptămâni bune în care am şi uitat că am blog. Au fost şi momente în care aş fi scris multe vrute şi nevrute, dar tânjeala a primat.

Dar hai să facem update-ul, până nu mă freacă iar lenea şi rămâne şi postul ăsta o ciornă în negura wordpessiană. Mi-am tras o gagică şi mai nou, fac naveta între Timişoara şi Târgu Mureş ( aici îi mândra). A mai mândră dintre mândre ( în caz că citeşte, să-mi acopăr spatele că altfel o iau pe coajă :mrgreen: ). Munca merge cam şontâc, dar merge. Mi-am schimbat mobila în palat, am fost la Belgrad la Mark Knopfler ( unde mi-am luat o ţeapă cât mine de mare), am continuat să merg la meciuri în liga a 5-a, am tras şi un chef de povestit nepoţilor ( poate şi cititorilor, într-o zi cu soare). Ah, da! Era să uit de excursia de la Sighişoara.

În tot acest timp am descoperit şi o nouă pasiune: mă simt atras de cum funcţionează universul. Multe nopţi nedormite în care beleam ochii la documentare despre string theory, supernove, acceleratoare de particule sau condensatul lui Bose-Einstein. Şi trebuie să vă spun că acuma, chiar încep să înţeleg mai bine ce şi cum!

Dar să ne oprim cu actualizarea datelor şi să sperăm că începând de azi, o să scriu câta mai des.

Dă-ţi şi tu cu părerea

