Eu, acum vreo 3 ani


La majorat, am primit un cadou de la ‘nea Chichilă total inadecvat. Dar mesajul care l-a însoţit + gestul mi-a smuls un râs aproape isteric. Am primit un TIR. Jucărie, desigur. „Eu ţi-am luat maşină! Să vedem dacă tac-tu îţi dă un cadou mai bun!”.

Trecut-au anii, iar TIR-ul meu a rămas pe post de exponată, în ambalajul său original. Asta până într-o zi cu soare, când a venit un verişor ( 5 sau 6 ani pe atunci) în vizită la mine şi l-o văzut. Here’s what happened:

Desigur, după dezbateri îndelungate şi finalmente, ameninţări din partea lu’ mamă-mea, am cedat. În mai puţin de-o oră, TIR-ul a fost făcut zob!

precious

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto via http://9gag.com

Un gând despre &8222;Eu, acum vreo 3 ani&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

