Mă regăsesc în 18


În urmă cu câteva zile, veterinarul din sat, Florin, mă întreabă:

– Ai ceva animale noi pe lângă casă pe lângă Olteanu şi Nae?

– Păi Olteanu îi la locul lui, în lanţ, iar pe Nae l-am trimis în explorare că mi-o executat 7 pui. Are cumnatu-miu un rotweiller, Vasile ( Max îî spune restu’ lumii), iar la capitolul pisici am evoluat. Le am pe Saşa şi 18.

– 18 ce?

– 18!

– 18 ce?!

– Optişpe o cheamă pe pisică!

V-am spus povestea asta ca să înţelegeţi care-i filmul bilezean din ultimele zile ( n-am mai scris de mulă vreme despre ” ce pula mea se mai întâmplă”).

În seara asta, după q*3-2Π*cos*α beri băute cu tată-miu, mă duc să mă piş în curtea din spate. În timp ce făceam pe fântâna arteziană, pe gamba stângă simt nişte mângâieri fine. „Şşşşşşşşşiţţ, mă!” 18, în dulcele-i stil clasic, mă peria cu perinuţele pe picior. Nu înfige ghearele în gambă ca orice mâţă care iubeşte să-ţi fută hainele de pe tine, ci mângâie fin. Cel puţin pe mine, ză master.

„Dar hai să văd, totuşi, ce vrea” îmi zic. Mă aşez molcom pe-o treaptă, trag un fum din ţigară. Fără să stea pe gânduri, s-o frecat parşiv pe gambele-mi. Până să mai trag un fum, mi-o şi sărit în braţe. Din străfundul inimii şi al plămânilor, o început să toarcă. Întinde gâtul ca girafa şi îşi freacă urechea dreaptă de ciocul meu. Deşi orice fibră din corp îmi spunea să întind mâna s-o mângâi, rezist tentaţiei. Se dă jos din poala-mi şi sare în partea mea dreaptă. Cu ghearele înainte, desigur. O combinaţie perfectă între a se agăţa de tricou dar fără ca să mă zgârie. Pam-pam fin şi se aşează subtil pe spatele meu, întinzându-şi lebele din faţă în dreptul obrazului meu stâng, iar cele din spate pe obrazul drept. Un stereo-mono în urechea stângă de Harley la relanti.

În clipa aia m-o lovit ca un fulger ce mă aştepta de-o viaţă. „Asta-i o felină!”. O ignori când vrei, o răneşţi când ai toane, dar şi când te prinde… În timp ce mii de gânduri îmi penetrau neuronii, 18 începe să-mi pieptene părul cu coada. „This is fuckin’ me!

2 gânduri despre &8222;Mă regăsesc în 18&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

