Atunci când…


… îţi regăseşti pasiunea pt scris că ţi-ai găsit muza.

Dar ce te faci când muza uită să-ţi mai bată calea?! Momentul ăla în care vrei să scrii şi cuvintele-ţi par străine de tastatura aia nenorocită. Oricum o dai la întors, în capul tău nici o frază nu prinde coerenţă. Priveşti în sec la tastele albe ( sau negre, după caz) care refuză să-ţi proiecteze cuvintele pe care mintea le vede. Frustrarea, sentimentul de neîmplinire şi nervozitatea ating cote alarmante şi… tot ce pot să zbieri cu toată fiinţa ta e #muieSteaua !!!

Îmi lipseşti, piticot. Ajută-mă!

Un gând despre &8222;Atunci când…&8221;

  1. Refuzi să crezi că lumina aia pâlpâitoare e o stea. Eu cred cu toată fiinţa mea că ea… chiar e o stea! Ce altceva în afară de Lună şi de stele ar mai putea fi aşa de frumos ?! Este o stea, îţi spun. Uită-te mai bine şi vei vedea. 🙂 şi iartă întârzierea răspunsului, mi s-au rătăcit literele pe tastatură… deh,oamenii au renunţat la hârtie parfumată şi condei…

Dă-ţi şi tu cu părerea

