S.S. Politehnica Timişoara


Ştiu că n-am mai scris de aproape o lună de zile. Am dezamăgit mulţi cititori cu pauza asta, dar pentru că porcul găseşte baltă, am şi eu o scuză: nu-mi venea să scriu. Nu aveam nervi pentru a scrie o nenorocită de frază. Probabil, nici pentru a o gândi măcar.

Una din cauzele acestei stări de lehamite a fost situaţia de la Poli. Ştiam de ceva vreme că se va închide taraba şi se va pune lacătul pe porţi, dar suporter fiind, am sperat pâna în ultima clipă că se va produce un miracol. Din păcate, această ultimă speranţă a murit şi ea, căci ăsta e rolul ei.

Din acel moment, am zis că-mi agăţ fularul în cui şi-mi văd mai departe de viaţă, chiar şi cu un gol imens în ea. Prea multă nesiguranţă, prea mulţi de dacă şi cu parcă, plus posibilitatea unui nou compromis pe care n-am vrut să-l accept nici în ruptul capului! Ză niu meiăr in taun, Robu, în oarba-i luptă de a avea o echipă în a doua ligă, o dat o palmă la un căcat mutând AC Recaş – care, culmea coincidenţelor, a rămas fără sprijin financiar din partea noului primar penelist al Recaşului- la Timişoara şi numindu-l ACS „Poli” pentru a prosti pulimea cum că el a salvat-o pe Politehnica. Nimic mai fals!

Ei bine, chiar înainte să-mi agăţ fularul în cui, un val mare m-a luat cu el şi m-o dus direct în… judeţ. Liga a 5-a, adicătelea. Un proiect nou, plecat de la zero împreună cu echipa universităţii politehnice, aceeaşi universitate care, în urmă cu 90 de ani, înfiinţa echipa mea de suflet. Ce m-a surprins pe mine e dimensiunea valului. Amintindu-mi prin câte am trecut ca polişti, sincer să fiu, nu mă aşteptam la atâta entuziasm din partea celorlalţi polişti.

Sunt conştient că n-o să ne fie deloc uşor pe drumul ăsta, dar cred cu tărie că pentru a putea ţine fruntea sus, asta e calea ce trebuie urmată. Vor urma ani grei fără-ndoială, dar la fel de frumoşi cu deplasări la Chizătău, Foeni sau poate chiar la Biled. Deja mă văd pedalând de nebun cu ţoagla pe DN-urile din judeţ.

E interesant să afli că o parte bună a presei locale deja îţi dă subtil la gioale în loc să te încurajeze şi/sau să te promoveze. Unii chiar ne-au portretizat, pe ocolite ce-i drept, ca fiind aserviţi politic taberei învinse în cursa pentru primărie. Am mai fost acuzaţi de „polişti de bine” ( ăia care vin pe stadion din an în paşti), pe faţă sau voalat, că am fi răuvoitori pentru ca nu acceptăm ACS Robu-Poli ca echipă de suflet. Unii chiar ne consideră întratât de proşti încât cred cu tărie că de Recaşul va avea rezultate, Peluza Sud se va întoarce cu faţa către echipă şi o vor adopta din mers. Mi se pare de-a dreptul abject să mă acuzi pe mine sau pe oricare din peluză de reavoinţă. Păi băi, viermilor, voi care aţi uitat cam pe unde e stadionul în ultimul an, voi veniţi să-mi cereţi mie socoteală?! Voi, politicenii pizdii, care în loc să găsiţi o soluţie pentru a salva clubul nostru drag, l-aţi lăsat să moară şi tot voi veniţi să-mi spuneţi mie să vă accept o dublă crimă cu premeditare pentru a putea falsifica o nouă identiate?! Vedeţi-vă de clubul vostru şi joc de glezne! Mie nu-mi pasă de el!

Căci echipa mea de suflet a murit! Iar eu aleg să îi susţin „urmaşul” natural: S.S. Politehnica Timişoara.

PS: o poza cu echipamentul din sezonul viitor.

Un gând despre &8222;S.S. Politehnica Timişoara&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

