It’s time to party! On my own…


Eşti nebun?! Era să-mi treacă sărbătoarea pe la ureche, fără să-mi dau seama. Azi se fac… stai aşa să număr… 3 ani! 3 ani cu bune şi cu rele ( astea or fost parcă mai multe) de când aberez p-aici în voie. Să-mi trăiesc şi la mai mulţi! Hai, gata cu parlavrăgjeala! Mă duc să-mi desfac o bere în cinstea-mi! Logic că o să-mi cânt singur la mulţi ani, şi da!, o să cânt varianta ultra, aia cu muie lu’ steaua şi lu’ dinamo!

V-am pupat pe portofel!

Dă-ţi şi tu cu părerea

