Deci, fuck you Euro!


Am zis că n-o să postez mare brânză despre Euro. Adică mi-am lăsat o anumită portiţă. Dac-or face suporterii haos maxim. În rest, am zis că-mi bag pilula-n el şi mă uit exclusiv pt fotbal. Dar ce mi-a fost dat să văd în seara asta, mi-a amintit de-un moment şi de-o senzaţie avută acum o viaţă parcă.

Mă refer la prestaţia irlandezilor. Ăia din tribune, desigur. Cei de pe gazon or fost inuman călăriţi de spanioli. Cum ziceam, irlandezii mei mi-or ridicat păru pe spinare şi mi-or făcut toată piele de găină. Până şi-n talpa piciorului! Pt că ştiam exact ce simt ei în clipa aia. Am suferit şi noi o umilinţă în urmă cu ani buni. Un 1-8 de povestit nepoţilor. Şi ţin minte cum mă întrebau toţi a doua zi: DE CE?

Nu există răspuns logic. Căci iubirea n-are logică. Şi mi-s mândru că-s unu’ din puţinii care au simţit DE CE!

Indiferent de ce se va întâmpla de acuma încolo la Euro, nimic nu-mi poate şterge din gândire că apogeul turneului a fost atins în seara asta.

BRAVO Irlanda!

By a lonely prison wall
I heard a young man calling
‘Nothing matters Mary, when you’re free
Against the famine and the crown,
I rebelled, they cut me down
Now you must raise our child with dignity’

Dă-ţi şi tu cu părerea

