Sub papuc SRL


Sâmbătă, după ce-am umplut burta cu bere şi mi-am suprasaturat pielea cu apa din bazinul ştrandului, am schimbat câteva cuvinte şi impresii împreună cu Bunul prieten D. Dintr-una într-alta, am ajuns la amicii de sub papuc.

Nu mă înţelegeţi greşit. Sunt conştient că masculii, în esenţă, suntem nişte creaturi extrem de idioate iar în clipa în care găsim o femelă ce ni-i dragă rău, ne mai cuminţim câta. Cu trecerea timpului şi-un pic de noroc, poate ne întemeiem şi o familie, iar apele se vor linişti ceva mai mult. Dar până acolo, treci prin nişte etape. Cum să sari de la A la Z, într-un singur pas ca :

Сале, grobar zabranian, beţivan notoriu şi prietenos ca puţini oameni de pe lumea asta. De ceva vreme s-o îndrăgostit şi nu mai răspunde nici la telefon. Nimănui! Nu se ştie sigur dacă mai e în viaţă sau doar în apartament.

Bulgaru, omul care a inventat uşilingusul!!! El era omul care în deplasare la cheiferei koloşvar, mort de beat fiind, l-o sunat pe tac-su’ la pauză ca să-l întrebe care-i scorul. Mi-o zis într-o discuţie acum vreo 4 sau 5 ani că: ” Bă, Şimone, am o vârstă, trebe să mă-nsor” şi-o dispărut. Ce-i drept, ne-am mai auzit telefonic, dar de văzut la faţă…

Dizzy. Dacă de la primii doi, într-un univers paralel, te mai puteai aştepta la aşa ceva, de la ăsta îţi era imposibil în toate universurile paralele şi în toate galaxiile existente. El e omul care trăgea de mine înspre punk. Avea o creastă ca a lu’ Wattie Buchan în tinereţe şi îmi cânta întruna Sex and Violence şi Fuck Religion. Ca să nu mai spun că nu prea exista seară în care să bem şi să nu aibă chef de scandal sau de prostiile făcute pe deplasări. Ei bine, o dispărut şi el subit din peisaj, iar ultima oară când am auzit ceva despre el de la un amic comun, am aflat că s-o pocăit, şi-o făcut cărare într-o parte şi umbla cu „Turnul de veghe” şi „Treziţi-vă!” la subsoară pe la casele oamenilor. Cum plm de la Fuck Religion la Treziţi-vă?!

Tot împreună cu Bunul prieten D. am ajuns la concluzia că din cercul restrâns de prieteni, cele mai multe şanse de a ajunge la Sub papuc SRL le are V..ţ . Nu de alta dar, întotdeauna o păţesc cei mai… neoameni ca să nu zic altfel :mrgreen: . Conştient fiind că nici eu nu-s prea departe de categoria asta, am terminat discuţia cu următoarea frază:

– Bă, dacă o să ajung vreodată în halu’ ăsta, chiar te rog să mă baţi de să mă cac pe mine!

 

3 gânduri despre &8222;Sub papuc SRL&8221;

      • pinguuina zice:

        haide măi :)) depinde si de greutatea papucului XD
        daca ajungi sa renunti la plăcerile tale doar pentru ca nu ii place partenerului, esti aiurea.
        daca renunti tu cu timpul, pentru ca iti place mai mult relatia cu partenerul, si mai putin obiceiurile de dinainte.. aia ii altceva, ca na, omu se schimbă. gusturi, obiceiuri:D

Dă-ţi şi tu cu părerea

