GNG strikes again!


În urmă cu 4 minute, butonam pe aici de zori. Dintr-o dată, aud bătăi în uşă:

– Nică, hai chide uşia, tă tonunat tii amă teefonu!

Procesorul fiindu-mi ocupat cu alte operaţii, n-am reuşit să pun datele cap la cap şi să desluşesc ce vrea buburuza asta mică. Mă duc repede să-i deschid uşa, gândindu-mă doar la ce telefon îi trebuie ei.

– Totunat teefonu şiii am aduşi a tine! Ăta fonu tău nu a Gabi! ( are ea ce are cu Gabi 😆 )

Şi-mi înmânează telefonul. Îl scot din husă şi-i deblochez ecranu: 1 apel nepreluat. Mi-am luat nepoata de doar 2 ani şi 4 luni în braţe ş-am început s-o pupăcesc ca disperatu’.   O văzut că m-o căutat cineva şi o venit fuga să-mi aducă telefonul! Cum să nu iubeştii copiii?!

Dă-ţi şi tu cu părerea

