Anulez campania #MistoticaPrimar


Motivul e cât se poate de simplu! Mi-e lene să alerg după 214 semnături prin Biled. Dacă aş fi întâlnit ceva mai mult optimism din partea unor persoane pe care mă bazam la o trolare extremă a unor alegeri locale, poate că aş fi dus ideea până la capăt. Dar aşa, parcă nici gluma nu-i mai viaţă.

Dar să nu credeţi că odată retras din cursa pt funcţia de primar, n-am primit oferte. Două, mari şi late, doar-doar m-oi agita un pic în interesul unuia sau altuia.

PDL-ul m-o racolat pt a mă pune reprezentant al lor la o secţie de votare. Ce-i drept, nu am promis nimic deocamdată, dar din respect pt om ( nu partid), am acceptat postul de „rezervă strategică”. Asigurat fiind că de mă vreau titular ( nu la steaua), pot schimba lejer opţiunea.

PPDD-ul nu o stat prea mult pe gânduri, drept urmare, sunt chemat mâine la ora 18, la o şedinţă „între tineri”, cu uşile închise presei… de balotat. L-am întrebat pe prunc ( tinerel, ca mine):

– De ce cu ăştia?

– Ăi’lalţi toţi aveau deja candidatul propus. Ce era să fac?!

– De mergeai independent, îţi făceam eu campania toată!

– Ca independent, ştii ce zice lumea? „Pe tine cine te ajută dacă ieşi primar?”. Ce să le zic?! Tot tre’ să mă dau cu un partid sau altu’.

Din păcate, el îi un copil onest şi naiv. Nu are nici o şansă de câştig în cursa asta. Ăi’lalţi toţi îs dulăi bătrâni, unşi cu toate alifiile. Ştiu să-ţi facă un tackling în plină alergare, fără să-ţi dai seama cine şi cu ce tren te-o lovit. Ca să nu mai punem la socoteală că pot consulta oricând manualul de circulaţie internă a partidului, intitulat: „Murdăreşte-ţi adversarul în 5 paşi ca să pari tu mai curat!”, pe coperta căruia şade la loc de cinste alde Bombo, Ilici, Bela, Tăriceanu sau – de ce nu?! – Petrică fără frică ( de mineri). Daaaaar, dacă-mi asigură un post de consilier 😈 , primar îl fac, să moară cioara! O să-mi iasă steguleţele cu ppdd şi de sub bască :mrgreen: .

Unele păsări ţipiripitoare, bârfeau azi pe la mine prin curte cum că şi liberalii ( ăia, originăl feşion uer yellow) mi-ar pregăti o ofertă în viitorul apropiat. Probabil au tras paiul scurt la şedinţa cu amicii „roşii”, pe-al căror reprezentant l-am alergat prin sat în urmă cu 8 ani. Nu mi-aş fi manifestat dispreţul la adresa partidului „trei-trandafiri” cu paru’ în mână ( la propriu) şi spume la gură ( tot la propriu), dacă nenorocitul nu scotea pe gură o frază prin care mi-a insultat întreaga fiinţă: „Dacă iese nenea X primar, o zis că-ţi face Policard şi-ţi dă şi bani să mergi în deplasări”.

UDMR-ul şi de-mi face o ofertă, o refuz din start, că am prinţipii, băăăă, tu-vă’n meclă de „harom-rozsak”!

FDG-ul l-aş susţine şi fără să-mi facă o ofertă, da’ mai are un singur membru, ş-ăla scârbit de politică până peste cap. Cel puţin aşa lasă impresia.

Cât despre UNPR, PRM şi PNG, le urez numa’ de bine pân’ ajung la colaps!

Aşa deci şi prin urmare, cum ziceam, primarul a murit, trăiască consilierul! #MiştoticăConsilier, curând a fi a 5-a cacofonie admisă de limba română. Ba a 5-a, că a patra o fost monica columbeanu!

Dă-ţi şi tu cu părerea

