Lansez oficial campania #MistoticaPrimar


Într-o noapte de sâmbătă, nu ştiu sigur dacă anul ăsta sau anul trecut da’ în orice caz, la ultima mea vizită la discoteca din Biled, m-am curentat câta. Nu la propriu! Am băut destule beri cât să-mi fie greu să mă întorc acasă pe propriile picioare. Şi ca tacâmul să fie complet, mă întorceam acasă cu un „vecin” – stă la o stradă şi jumate de mine – braţ la braţ, să ne susţinem unu’ pe altu’ în caz de doamne feri, o fi să pice vreunu’ 😆 .

La primul colţ de stradă, pentru că luminile erau stinse în tot satul, am încălţat amândoi o băltoacă de toată frumuseţea.

– Băga-mi-aş pula’n becurile tale, dom’ primar! În 7 ani de mandat, ai pus şi tu nişte becuri pe 2 străzi, şi pe alea le ţii stinse noaptea. ‘ţ-ai pula-n mă-ta, bă! zbieră al meu vecin.

– Lasă bă, că o să candidez eu la primărie şi de câştig, o să ţin becurile aprinse şi ziua! răspund eu râzând.

– IOOOOOO TE VOTEZ!!! Cu două mâini dacă trebe!

Se zice că la beţie ai parte de cele mai proaste idei. Mie mi-o venit a mai bună dintre toate. Să candidez pt postul de primar, ca independent! Dacă etern învinsul Oprescu o reuşit să câştige primăria capitalei, de ce n-aş aduna şi eu 10 de voturi din tot Biledul ăsta?! Spre deosebire de ‘nea doctoru’, eu o să candidez la băşcălie. Mai mult să anulez nişte voturi valide pt X sau Y 😆 . La o adică, mai prost ca Moţ chiar nu pot ieşi. La ultimele alegeri, ăsta o avut doar 2 voturi 😆 . El sigur s-o votat. Dispută mare în familie, al cui o fost al doilea vot: nevastă-sa, fiică-sa au fiu-su? Oh, the betrayal… 😆

Eniuei, dragi cititori, aici intervine mâna de ajutor care v-o cer. Nu îmi trebuie bani, voluntari sau alte căcaturi. Am nevoie de la voi de idei. Avem la dispoziţie o lună şi un pic pentru a pune la punct cel mai mare şi mai gogomănistic plan de promisiuni electorale. De la mărit pensii, la construcţia unui aeroport în Biled, totul e acceptat. Vreau să am cel puţin 200 de promisiuni pe hârtie ( dacă promiţi, nu trebuie să şi faci, nu-i aşa?!). Oricum nu mă votează lumea, da’ măcar să le dau ceva de citit 😆 . Aşa că, puneţi-vă neuronii, neamurile, prietenii şi amicii pe gânduri, veniţi cu idei cât mai absurd de originale ( şi viceversa) iar eu le voi trece în manifestul #MistoticaPrimar , acelaşi manifest cu care voi defila în campania electorală. Îmi puteţi trimite ideile voastre pe email, comentariu aici, telefon, twitter, facebooku’ nevestii sau orice altă cale de comunicare. Orice idee, orice gând, indiferent cât de stupid ar suna, încercaţi-mă!

Vreau să fiu şi eu primar! :mrgreen:

Dă-ţi şi tu cu părerea

