Motivul


E vizibil şi de pe lună ( dacă ai antenă meseriaşă la wireless) că scriu din ce în ce mai rar pe aici. Nu-i pt că nu mai am chef să scriu. Şi nici nu mi-am epuizat „subiectele”. Tâmpenii se petrec cu duiumul în viaţa de zi cu zi, amintiri din vremuri de veacuri apuse mai am, muzică încă mai ascult.

Problema e într-un loc numit „creier”. Al meu, desigur. E de notorietate că nu prea mi-a plăcut niciunul din articolele scrise de mine. Sunt cel mai mare „critic” al meu. Aşa am fost de când mă ştiu. Am mâzgălit ceva pe hârtie/e-ciornă, după care am schimbat câteva fraze. Aceste fraze schimbate au modificat cursul textului, obligându-mă să modific mare parte din text. Niciodată, în toate mâzgăliturile mele de până acuma, fie ele pe hârtie sau aici pe blog, nu mi-am expus toate ideile despre subiectul ales. Mereu mi-am construit textul ca pe o alee îngustă, pe care poţi păşi o singură dată înainte. Ai făcut un pas în lateral, se duce pe pulă toată construcţia aleei respective.

Ori lipsa exprimării în totalitate a ideilor ce-mi bântuie ţasta, e mereu o sursă de nemulţumire. Public un articol şi după juma’ de ceas, începe să-mi displacă. Nu neapărat tot textul. Am impresia că anumite fraze puteau fi scrise altfel, suficient de diferite încât să pot să-mi strecor toate gândurile ce le am pe tema respectivă.

În ultima vreme, momentul ăsta al nemulţumirii după juma’ de ceas s-a decalat. Cam cu 45 de minute mai devreme. Adică scriu în sfânta prostie şi când să închei textul, brusc nu-mi mai place ideea de bază. Literele încep să-mi semene cu un amestec de: цувинте сцрисе интр-о алта лимба, θνα ψομβινατα αλεατοριθ. Dintr-o data mi se pare o prostie imensă şi îi dau delete. La tot, inclusiv titlu. Mă pun şi scriu despre altceva. Şi altceva, şi altceva, şi altceva… până mă plictisesc de ciclul scris-şters. Mă duc la o ţigară, îmi fut două palme peste faţă să-mi revin şi-mi văd de treburile mult mai importante ale vieţii de zi cu zi.

Tot sper să fie doar o fază, tot sper să treacă. Şi de nu s-o putea de tot, măcar să fie ca ‘nainte.

4 gânduri despre &8222;Motivul&8221;

  1. Eu nu-mi citesc articolele publicate, adică o fac ca să văd dacă n-am greșeli ori ideile s-au așternut așa cum vreau eu, dar o dată ce i-am dat publicare pa și pusi.
    Uneori mai am impresia și eu că poate n-ar fi trebuit să scriu ce am scris, dar o dată ce l-am publicat nu mai modific nimic, pur și simplu îl ignor.

  2. Sasha zice:

    E doar o faza. Just relax. It happens to everybody. Ca inainte n-are cum sa mai fie, te-ai schimbat la fel ca noi toti de altfel. Palmele nu te ajuta, trust me am incercat-o pe propria piele. O saptamana faina sa ai.

  3. Sasha zice:

    Nope nu m-am retras, am evadat 😀 . I know, i know ti-a fost dor de mine. Da si tu un add daca vrei sa mai vb ca pe blog nu stiu daca mai scriu, daca nu… te bat 😛

Dă-ţi şi tu cu părerea

