Doi în unu


M-am trezit cu noaptea-n cap ( acuma la 12 :mrgreen: ) şi m-am dus ca un somnambul în baie. Cineva a uitat lumina aprinsă, implicit cabina de duş ( să nu folosesc priză în baie, am legat-o la întrerupătorul de la bec. Smart fucker, ain’t I?! ). Radio-ul mormăia şi el ceva, dar eram prea adormit ca să leg cuvintele. Tot ce-am descifrat a fost data de azi, pomenită prin nu ştiu ce miracol. „Azi e 30 decembrie, bă!”

Deşi încă mai dormeam în picioare, mi-am amintit că azi e ziua Adinei. Da! Cea care în loc de Mirciulică, îmi spunea Miştotică în urmă cu vreo 26 de ani. Aşa că, un călduros şi sincer la mulţi ani din partea mea, pt doamna Adina Sava. Şi dacă tot suntem la capitolul urărilor, să nu uităm nici de Ale, care mâine împlineşte 23 de ani. La mulţi ani, Ale!

Şi acum, să trecem la punctul 2 pe ordinea zilei şi-anume, la concursul de sfârşit de an. Eu şi Miki punem la bătaie un cadou surpriză. Pt a intra în posesia lui, trebuie să ghiciţi ce n-am mai făcut eu de mai bine de 6 luni. Aveţi dreptul la 5 încercări de persoană, cu o singură condiţie. Fără încercări consecutive sau multiple.

Hai, setaţi-vă neuronii pe full throttle şi câştigaţi premiul!

PS: Premiul va fi acordat după trecerea în noul an, fie prin predare personală  pt localnici, fie prin curierat pt cititorii de pe alte meleaguri.

6 gânduri despre &8222;Doi în unu&8221;

  1. Normal că îmi trec o grămadă de chestii porcoase prin cap, da’ prima opţiune ar fi: n-ai mai fumat de şase luni. Mă mai gândesc pentru celelalte patru încercări 😀

Dă-ţi şi tu cu părerea

