Ştiaţi că…


.. exact despre ce-am vrut eu să scriu astăzi, o scris Cârtiţoiu’ ? Cred că mi-o violat gândurile azinoapte, pt că altă explicaţie nu există. Nu ai cum să scrii exact despre asta şi să mai şi închei cu punch line-ul meu! Pun pariu că s-o trezit la 6 dimineaţa, doar ca să-mi ia faţa şi să-mi dea replica: Early bird gets the worm! Ce să zic?!  🙄  Ete, scârţ!  👿  . Totuşi, întrebarea din capăt de la ea din articol, rămâne valabilă şi aici. Adică vreau şi eu să ştiu planurile voastre.

.. mă trezesc cântând/fredonând/fluierând „It’s the season to be jolly” cel puţin o dată pe săptămână? Şi asta nu doar din noiembrie până după sărbătorile creştineşti din decembrie, ci pe întregul parcurs al anului? Şi asta de câţiva ani buni. WHAT THE FLYING FUCK?!?!

.. după 27 de ani de viaţă şi 20 de ani de posesie, am învăţat, în sfârşit, să folosesc maşina de spălat automată? In your face, space technology! Ha!

.. pentru cel puţin o săptămână, Andrei Pleşu e noul meu idol? Iaca şi de ce.

 

4 gânduri despre &8222;Ştiaţi că…&8221;

  1. =)) Auzi la el…. ţi-am violat gândurile… Phahahahahhahahaha!!!!

    N-am planuri că de-aia întreb. Presupun că anu’ ăsta totu’ se face ad-hoc.

    Aia cu It’s the season… mi se întâmplă şi mie, deşi nu pricep ce mama naibii se petrece că nu-i sezonu’ meu preferat – mai ales în ceea ce priveşte sărbătorile.

  2. Kane zice:

    Nota 10 pentru faza cu Plesu – dar detalii discutam doar in particular, daca vrei,

    „Homo democraticus întreține un raport ambiguu cu despotismul: îl detestă, dar totodată îi și regretă dispariția.” – Pascal Bruckner

  3. Miştotică zice:

    @Cartitoiu’: desi nu-s cu al’ de sus, pt mine e sezonul ideal. Mancare si bautura moca. Ce poate fi mai frumos?
    @Kane: Detalii despre …? Ai grija sa nu ma faci curios, ca ai belit-o cu mine. Ma pun pe capu’ tau si nu mai scapi de mine asa usor :mrgreen: .

Dă-ţi şi tu cu părerea

