De foarte mult timp, sunt in conflict cu două luni din an:

– Ianuarie: pur şi simplu o urăsc

– Octombrie: nu pot să o suport.

Ne axăm pe a doua, pt că de prima am mai vorbit şi cu alte ocazii. E luna în care sunt cu susul în jos şi mi se întâmplă tot felul de chestii, aparent inexplicabile. De la mâini rupte la pierdut minţile, am trecut prin toate. Anul acesta nu a venit excepţia mult aşteptată, aşa că some very bad shit happened. Nu intru în detalii, pt că nu îşi au rostul. Cert e că mă aflu la o răscruce importantă în viaţă, iar toate căile ce mi-au ieşit în cale mă aruncă în focurile iadului. Înapoi nu pot da pt că nu mai pot întoarce timpul.

Aşa că, pt o perioadă bună de timp, over and out!

Dă-ţi şi tu cu părerea

