Fericire maximă


Vă anunţ că am terminat ( în sfârşit) construcţiile de la casă. Mai am de selectat câteva haine ( adică să arunc 60% din ele la gunoi) şi să dau cu mătura pe toată proprietatea ( casă, curte f+s, pod, garaj), ca un ultim asalt al curăţeniei de toamnă.

Partea proastă e că… odată cu casa, s-au terminat şi banii. Inclusiv rezervele mele strategice pt zilele negre ca smoala. Dar, fiind copil deştept ca o moluscă, mi-am amintit că mai am pe undeva o posibilă sursă financiară neexploatată. Aşa deci şi prin urmare, vând RAM-i pt laptop. 2 plăcuţe de 1GB DDR2 la 667 MHz. 40 de lei bucata ( pomană curată), urgenţă maximă ( n-am bani nici pt deplasarea de vineri)!

Puteţi să le cumpăraţi şi dacă nu vă sunt utile, că în fond, pt cititorul din voi o faceţi. Dacă io n-ajung la meci, din pilulă mai apare cronica sâmbătă  :mrgreen: .

6 gânduri despre &8222;Fericire maximă&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

