Unlucky bastard


Aceasta e postura în care mă aflu zilele astea. E greu de explicat cum am ajuns aici sau de ce. Şi nu-mi pică deloc bine. Dar să detaliem câta.

Cu GNG, lucrurile sunt extrem de clare. În fiecare săptămână, are câte o persoană pe care nu vrea s-o vadă. Poţi să stai şi-n cap, că tot nu vrea să se joace puţin cu tine. De multe ori, nici măcar nu vrea să te uiţi la ea. Totuşi, de când o ouat-o raţa de soră-mea, n-am avut probleme de genu’ cu ea. Întotdeauna avea altă victimă de serviciu. Mamă-mea, tată-miu, tată-su, frate-su, bună-sa ai’laltă, bunu-su ăl’lalt, Nană-sa, prieteni de familie, vecini, verişori, verişoare, etc. Niciodată eu! Cel putin, până ieri. Ajung acasă pe la vreo trei jumate şi o văd în bucătărie:

– Ceau Giuli!

– Asşiă paace Pică! ( pt ea, sunt Ică, Pică, Bică, Nică)

– Poooftim? 😯

– Asşiăăăă paceeee!

Doar nu era să mă iau după toanele ei. am luat-o în braţe şi am început să o pup.

– Asşiăăăă gioooosş! Nuuu voooieeee! îmi urla în urechi.

Debusolat, o pun înapoi jos. Pleacă glonţ de lângă mine, cu direcţia mă-sa.

– Mami, hai na-na a Bică! Nu voie, nu asşiă pace! Hai na-na a Bică!

Mai are sens să vă spun că mi-a rupt inima-n două?! 😥  Ştiu că-s toane săptămânale de-ale ei ( în cazul meu, poate doar două sau trei zile) şi totuşi mă doare  😦 .

 

 

 

8 gânduri despre &8222;Unlucky bastard&8221;

  1. Miştotică zice:

    @anonimus: da’ câţi ani are soră-ta?
    @Cârtiţoiu’: Azi dimineată m-am trezit mângâiat pe faţă şi pocnit. Giuli îmi spunea: Gagă, gagă, poc-poc-poc!
    @Kane: nu-i vorba de asta. Eram pur şi simplu şocat că mi-o venit şi mie rândul ( inexplicabil dealtfel).

Dă-ţi şi tu cu părerea

