Urăsc protv-ul!


Îi urăsc din adâncul sufletului şi le-am şters toate televiziunile din grila de programe a tv-ului. De azi înainte, le doresc tot răul din lume şi îmi doresc să intre în cel mai crunt faliment posibil.

O televiziune care exploatează la maxim căcatul, parfumându-l şi explicându-ne că e un lux. Îi urăsc pentru:

– Tânăr şi neliniştit

– Vacanţa Mare

– Procesul etapei

– ştirile de la ora 5

– Teo şi pizda aia cu ţâţe mari ( nu-i mai ştiu numele)

– mediatizarea unui cioban pe post de ştire sportivă

– Măruţă

– Busu şi ghicitorile lui tâmpite

– inimă de ţigan(că?!)

– state nu-ştiu-cum ( tot ceva serial cu ţigani)

– dansez pt tine

– românii au talent

– vocea româniei

plus multe alte căcaturi asemănătoare ce le-au făcut în decursul existenţei lor.

Vă recomand să faceţi şi voi acelaşi lucru pt că pur şi simplu sunt NSFHM ( şi eu ştiu d’astea cu acronime cretine   8)   ).

12 gânduri despre &8222;Urăsc protv-ul!&8221;

    • Aaaaaaaaaahhhhhh :). Good one. Nu stiu daca ai vazut la mine pe blog dar ziceam ca nu ma uit deloc. Ca ma calca pe nervi toti. Dar fiind bataie cu pari pun pariu ca protv ar difuza stirea :)).
      In schimb am inceput sa ma uit pe vplay la Through the wormhole, e super!

  1. Miştotică zice:

    @Tomata cu scufiţă: să ne înţelegem clar. mi-e silă de toată presa din românia, incluzând antenele, dar pe protevişti chiar îi urăsc!
    @Oana:human mind :mrgreen: .

  2. Sandra zice:

    Eu nu prea ma uit la televizor…in ultimele luni cam 2 ore cumulate pe saptamana,dar urasc antenele cu toata fiinta mea,nu-mi plac stirile de acolo,emisiunile de kkt,moderatorii de kkt si pana si filmele sunt aiurea pe antena. La pro tv insa…daca tot simt nevoia sa ma uit cand nu este nimic interesant pe zone reality,discovery sau national geographic, ma uit cu drag la unele emisiuni care,fata fiind,ma fac sa zambesc,sa bocesc,sa rad sau sa-mi vina sa sparg televizorul. Ne dam cu parerile ,nu?

  3. Da vezi ca trebuie sa mai adaugi ceva pe lista, incepe nush ce porcarie de emisiune, serial romanesc cu copiii aia din lalalalallala band. Nu mai au nimic interesant in grila de programe de cativa ani.

    • Miştotică zice:

      Să înţeleg că în urmă cu câţiva ani, te uitai cu interes maxim la porcăria aia de „sitcom” La Bloc? Personal, nu-mi amintesc să fi avut vreodată ceva interesant în grila de programe. Poate că-s eu mai gingaş de felul meu…

Dă-ţi şi tu cu părerea

