E interzis sau nu?


Vorbeam în urmă cu două-trei zile cu un prieten de-al meu despre o chestie ( irelevantă pt povestea noastră). Şi la un moment dat, el zice:

– Cum să faci mişto de cum arată o persoană?! Dai dovadă de-un caracter de căcat ( citat aproximativ)

Şi atunci mi-am dat seama, că într-un fel, are dreptate. Şi într-un altul, nu prea are. Nu-i ok să râd de urechile tale puţin cam mari. Şi nici de faptul că în loc de un singur deget mare la mână dreaptă, tu ai două. La o adică, aşa te-ai născut.

Mi se pare perfect logic să pot face mişto de felul în care arăţi, dacă te-ai urâţit cu mâna ta. Mai concret, pot să te iau la mişto că-ţi tebuie oglindă să ţi-o vezi, dacă mânci ca spartu’ şi n-ai de gând să mai reduci din burtă, aka rezervorul de căcat. Pot să râd de tine că arăţi ca o pulă cu plete, din moment ce pletele nu te prind deloc şi tu insişti cu ele. Chiar nu mi se pare c-aş fi prost crescut, dacă râd când îţi văd buzele umflate cu botox până aproape de punctul în care îţi lasă impresia că ar sta să explodeze în orice clipă. De cele mai multe ori, nu mă simt jenat să-ţi râd în faţă şi să te şi arăt cu degetul.

Poate că sunt defect gândind în felul ăsta, dar ăsta îs şi aşa văd eu lucrurile. Şi atunci, mă întreb din senin: e interzis să râzi de aspectul unei persoane sau nu?

 

8 gânduri despre &8222;E interzis sau nu?&8221;

  1. Interzis nu e cat timp nu prevede vreo lege acest aspect si nu il pedepseste, situatie in care jumatate dintre romani ar sta frumos si frecvent dupa gratii.
    De ce mi se par mie romanii mai….mistocari? Nu stiu…..poate ca e doar o parere
    E o chestie de bun simt sa il accepti pe celalalt asa cum e. Sigur ca nu suntem sfinti si nu prea putem face asta dar……. putin autocontrol nu strica
    Si e altceva cand spui unei persoane: hei, iti statea mai bine roscata sau fara cercelul ala in nas decat sa-i zici : parca esti o maimuta blonda 🙂

  2. adi zice:

    Nu, nu esti defect. Cum cred ca nu sunt nici eu defecta din cauza faptului ca nu m-am putut abtine si am bufnit in ras in momentul in care am trecut pe langa un cuplu (o ea careia din cauza taliei joase a blugilor i se vedea un jumate de fund dodat chiar gretos cu niste tanga si un el) care admirau peisajul aplecati peste o balustrada. Si tot eu am fost cea injurata ca de ce rad. Raspunsul meu a fost: „pai…….am avut de ales intre a rade si a vomita din cauza scarboseniei vazute” Era chiar scarbos.

Dă-ţi şi tu cu părerea

