Just another loud midnight


Şi pentru că nu am mai ascultat de multă vreme winamp-ul, îl las să-şi facă de cap. Cu ce mă serveşte el, vă voi oferi şi eu mai departe:

Prima melodie care o ales-o:

RHCP – Snow

Surpriză!!! 😀

The Knife – Pass This On

Coldplay – In My Place

The Clash – Should I Stay Or Should I Go

The Fray – Vienna

Liquido – Narcotic ( asta o cânt cu patos!)

Billy Idol – Speed ( şi asta mă aleargă prin fotoliu)

Norah Jones – Sunrise

Seven Drunken Nights

Şi dacă tot mi-o servit-o pe asta, următoarea vine de la mine

Under The Scotsman’s Kilt

Ultimele două chiar mi-or săltat feelingul ăla idiot care il ai lunea 😆 .

4 gânduri despre &8222;Just another loud midnight&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

