Dragă Vodafone,


Pe zi ce trece, insişti în a-mi complica existenţa. Motivele sunt doar de tine ştiute. Vreau doar să-ţi spun că am fost mai mult decât răbdător cu tine.

Am înţeles că pt a nu-mi prelugi tu automat abonamentul pe alţi doi ani, trebuie să te anunţ cu 30 de zile înainte, DOAR la *222. De ce nu e posibil şi în magazinele voastre, nu pricep dar pot să bănuiesc. Totuşi, te-am anunţat în data de 24.06, anul curent, în condiţiile impuse de tine.

Ţi-am înţeles crisparea, când ai pus-o pe domnişorica aia cu voce de metrou, să mă sune „pt o ofertă nouă la prelungire”. I-am spus din start „NU!” şi i-am închis politicos telefonul.

Am înţeles când nu s-a făcut automat trecerea de la abonament la cartelă, în data de 24.07.

Am înţeles şi şmecheria „Vă apărea cererea înregistrată, dar vi s-a mai făcut o ofertă telefonică de prelungire şi se aştepta un răspuns din partea dumneavoastră”, când v-am sunat în 26. Poate că şi eu aş fi recurs la şiretlicuri din astea de căcat, dacă aveam un caracter ca al vostru.

Am înţeles şi lipsa voastră de reacţie, deşi mi-aţi promis că o să mă sunaţi în cursul zilei respective. Şi în data de 26, dar şi în data de 28.

Ce nu o să mai înţeleg, e continuarea acestui abonament de mâine, de la ora 16:02 încolo! Dacă insişti în a-mi băga pe gât un abonament care merge în virtutea inerţiei, fără a avea un contract, ba din contră, cu o cerere de deconectare făcută acum 40 de zile, o să-mi bag pula în tot ce ai mai sfânt, îţi fac o factură de ordinul miilor şi n-am să ţi-o mai plătesc numa’ de-al dracu’! Dacă vrei nesimţire ridicată la rang de artă, află că şi eu sunt un expert în domeniu.

Cu dezgust şi fără stimă,

Miştotică!

 

LATER EDIT: În sfârşit, abonamentul a fost închis. Ca orice lucru de căcat făcut în stilul pur românesc, trecerea automată la cartelă nu s-a făcut, prin urmare, câteva zile sunt fără telefon. Nu-i stres şi nici panică. Revin în forţă, cu acelaşi număr, într-o altă reţea!

Un gând despre &8222;Dragă Vodafone,&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

