Omul care nu-mi place


Sunt foarte multe chestii care mă supără şi mi se poate citi cu o lejeritate maximă pe faţă. În cele ce urmează, încerc să trec nişte „calităţi” prin revistă, iar dacă vă regăsiţi, să ştiţi că nu-i chiar întâmplător ci chiar fac referire la voi.

Nu-mi place lipsa punctualităţii. Ştiu că e ceva ce supără pe toată lumea, chiar şi pe ăia care nu o au, dar pe mine mă enervează. Atât de mult încât îmi vine să sparg ceva. De multe ori, chiar capul celui pe care-l aştept.

Mă deranjează australopitecii care se cred desupra tuturor şi a toate. Lumea nu se învârte în direcţia nimănui şi nici legea nu e făcută ca să ocolească pe careva doar pentru că tu eşti tu.

Mă zgârie pe timpan omul împrăştiat. Ăla care lucrează cu o sculă în mijlocul curţii şi o lasă acolo. Sau ăla care pe lângă că-ţi foloseşte sculele, le mai şi pierde. Culmea, el are pretenţia de la tine ca tu să-i pui la loc orice obiect de-al său pe care l-ai folosit.

Mă enervează peste măsură lenea excesivă. Nu zic, şi eu mi-s câta leneş, dar de aici şi până la a nu face absolut nimic în jurul tău, e o diferenţă majoră.

Mi-e de-a dreptul silă de oamenii care n-au cuvânt. Înţeleg ca uneori să intervină ceva neprevăzut şi să-ţi fută planurile, dar să te baţi cu cărămida în piept de fiecare dată şi când vine clipa Ţ, tu să te faci nevăzut şi să te strecori ca viermele prin raza mea de vizibilitate, e cam de căcat. Ca şi tine dealtfel.

Nu te suport când eşti toate astea şi-mi mai eşti şi cumnat pe deasupra.

3 gânduri despre &8222;Omul care nu-mi place&8221;

  1. Nu stiu daca mi se pare mie, dar punctualitatea e total ignorata in ultima vreme. Daca vorbesc cu cineva ca ne vedem la 5, apai sigur se face 5 si 10 cel putin. Orele au devenit ceva relativ si aud replici de genul: pai credeam ca PE LA 5… mor la fazele astea !

  2. Miştotică zice:

    @Hiksos: Hai că sfertu’ academic îl mai accept. Se mai poate întâmpla oricui să prindă o barieră, un trafic aglomerat, un tramvai întârziat, etc. Eu vorbesc de întârzieri crunte, gen o oră jumate, două. Evident, în momentele în care chiar nu ai de ales şi trebuie să aştepţi.
    @Oana: nu vorbeam de dezordine ci de darul ăla inegalabil de a lua un lucru de la locul lui şi a-l lăsa în mijlocul curţii, în fundul grădinii sau oriunde naibii mai lucrezi/deşurubezi ceva. Am două panoplii şi 4 rasteluri pt scule în garaj şi mai mereu sunt goale. Eu adun, altcineva împrăştie. Un singur lucru de-al lui îl folosesc şi eu din când în când. Maşina de tuns ( a mea s-a defectat). Să o ferească D-zeu pe soră-mea de ce-şi aude, dacă din grabă sau greşeală uit să o pun la locul ei… Şi dacă spun ceva pe tema asta, sunt luat la 11 metri de ceilalţi ai casei pt imixtiune în familia lu’ soră-mea.

Dă-ţi şi tu cu părerea

