Cerşesc ajutor


Nu ştiu cum se face dar am o problemă, aparent minoră. În urmă cu ceva timp, m-am trezit cu newMail ăla de la Yahoo, activat. Nu ţin minte să-l fi activat eu, iar altcineva din casă nu prea avea cum. Ei bine, de când s-o activat îmi tot belesc ochii în site la yahoo după butonu’ ăla de „switch back to old view”. Ori am orbu’ găinii, ori dăştepţii de la yahoo l-or scos.

Nu m-ar fi deranjat aşa tare prostia asta nouă, dacă nu avea un bug. Supărător de-a dreptul.
Ăsta e şi mă freacă la ridiche în cam 50% din cazurile când intru să citesc un mail.

Deci, mă ajută cineva cu o soluţie de întors la mailul clasic? 😕

4 gânduri despre &8222;Cerşesc ajutor&8221;

  1. Marius Mimiş zice:

    Merge doar in Firefox sau Google Chrome:
    Tools –> Options –> Content si debifezi
    „enable JavaScript”
    Te loghezi la YahooMail si atunci iti apare optiunea de a reveni
    la YahooClassic. Dupa aceea mergi din nou la
    „enable JavaScript” si bifezi.

Dă-ţi şi tu cu părerea

