Situaţii de urgenţă în grajd


În timp ce-mi beleam ochii în documentaţia avansată a prologului, aud un strigăt disperat:

– Miiiirceaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Ies repede din casă şi văd becu’ aprins şi uşa deschisă la grajd. Vocea disperată era a cumnatului meu. Mă gândeam că o fi încolţit un şobolan şi mă cheamă să-l kilărim. Când intru în grajd, îl văd cu privirea aţintită în dreptul unui geam.

– Ce-i?!

– Uite-l bă cât îi!!! Stai între el şi uşă, ca să pot să ies de aici.

Şi mă uit să-l văd. Un rânjet parşiv se întindea între cele două urechi ale mele. Întradevăr, e mare individu’. Cam cât o fisă de poker, fără să-i socoteşti şi picioarele. În timp ce eu studiam lighioana, cumnatu-miu s-o tirat repede prin spatele meu afară din grajd.

– Bă, să-mi bag pula că nu mi-i frică de şerpi, lipitori, şobolani, câini sau bătaie soră cu moartea. Dar de ăştia… uită-te şi tu că am pielea de găină pe tot corpu’!

– 😆  Vrei să-l omor?

– Nu!!! Vreau să-l vadă şi soră-ta, să înţeleagă odată pentru totdeauna: eu nu mai intru în grajd!!! Să moară porcii de foame, că nu-mi pasă!

Pur şi simplu nu mă puteam abţine din râs.

–  😆  Da’ ştii că există o singură metodă de a te vindeca de fobia asta…

– Care? Să-l pui acuma pe mine? Jur că iau paru şi vă dau la amândoi în cap până nu mai mişcaţi!!!

– Nu mă… Îl punem într-un borcan, închidem capacu’ şi ţii borcanu în mână jucându-te cu degetul în dreptul lui.

– Îmi bag pula în ideile tale! Iar mi s-o făcut pielea de găină!

–  😆  Da’ ce ai de pierdut? Că din borcan nu iese…

– Joacă-te tu cu el! Eu mă duc după Simina, să vină ea să-l omoare.

Întradevăr, brontozaur aşa mare nu prea vezi prin părţile astea, dar tot nu pot să înţeleg cum dracu’ poa’ să-ţi fie frică de un păianjen pe care-l poţi strivi oricând?!

Am încercat să-i fac o poză, dar dispun de un telefon de tot căcatu’ aşa că trebuie să scuzaţi calitatea. Atât a fotografiei cât şi a fotografului. Şi pentru ăştia mai cu ochi de vultur dintre voi, DA, are şi cruce pe spate.

4 gânduri despre &8222;Situaţii de urgenţă în grajd&8221;

  1. Dear Spider,

    You are tiny. I am a great big person. I am a grown up. I can handle this. You are tiny. I am a great big pe- OMFG IT MOVED!!!

    Sincerely, my neighbors thought I was being murdered.

    PS. =))))))))

  2. Nu-i de ras, sa stii. Sa vezi cum fac eu cand sunt cu ai mei, inevitabil il trezesc pe tata in toiul noptii daca vad cea mai mica insecta. Daca sunt singura, ies din camera si astept sa plece, sau fug la colegii de pe palier, sa vina sa imi omoare ei insectele din camera. Daca beau o bere, ma mai apuca lenea sa mai ies din camera si prind si curaj, asa ca mai omor cate o gadiganie si eu. Ieri dimineata m-am trezit cu un pui de porumbel in camera, pe dulap, si cand o inceput sa zboare in jur, am tras un tipat si am dat buzna la colegu’ din camera vecina. 8 dimineata, sa precizam. O venit saracu’ cu ochii umflati si in chiloti, sa-mi zboare porumbelu’ din camera, zicand ironic (si tot cu ochii inchisi): „That’s what you’re scared of?”. Ce sa-i faci, unii sunt mai fricosi, asa.

Dă-ţi şi tu cu părerea

