Elefantul din cireş


Un amalgam de evenimente neaşptetate a picat peste capul meu. Prima, şi cea mai sâcâitoare chestiune, a fost programarea examenelor restante. E inuman să pui 3!!! sesiuni în două saptămâni!!! Oricât ai încerca, nu vei reuşi niciodată să iei toate examenele. Mai ales că te trezeşti cu examene diferite, în săli diferite, dar în acelaşi timp. De exemplu, lunea trecută am avut 4 examene într-o singură zi! Două restanţe de anul 1 şi două de pe semestrul 1.
Un alt exemplu de sâcâială e modificarea orelor şi a datelor de examen. După ce mi-am futut ieri toată ziua învăţând la BD2, aflu că profesorul a mutat examenul pe joi. Ceea ce mi-a lăsat un gust extrem de amar când m-am prezentat la examenul de IS de azi. Şi că tot am pomenit de IS, la prezentarea a doua am făcut 4 subiecte din 7. Nota: 2,70. Am crezut iniţial că am scris eu tâmpenii pe foaie şi m-am pus să consult cursurile. Nici vorbă de aşa ceva. Am scris la subiect, fără să încurc diagrama fluxului de date cu diagrama fluxului de activităţi. Azi am făcut tot 4 subiecte din 7 şi ca să fiu puţin ironic, mă aştept la aceeaşi notă ( care acuma e în proces de afişare).
Vineri dupămasa am ramas fără conexiune la internet. Nu ar fi fost un capăt de ţară, dacă nu ar fi fost nevoie să consult nişte notiţe online pt lămuriri suplimentare. Viaţa nu începe si nici nu se termină fără messenger, blog sau net în general. Doar că uneori, chiar îţi sunt mult mai utile decât ţi-ai imagina ( vezi chestia cu schimbarea de ultim moment a orei/datei unui examen).
Vineri seara mi s-a umplut casa de musafiri, lucru ce a condus la o inevitabilă ieşire la discoteca din Heccea Bari. Pt că eram uşor curentat la plecarea de acasă, mi-am permis mai multe ca de obicei. Şi dacă tot eram la o discotecă de la sat, de ce să nu încerc să fut ceva?! Luată una bucată brunetă în fustă, şoptit nişte cuvinte la ureche şi auzit cuvintele fatidice: 16 ani. Albit la faţă, stânga împrejur şi inapoi la blonda cu spume la juma’ de litru. Totuşi, am observat o chestie interesantă. Tot mai mulţi cocalari încep să poarte Lacoste ( WTF??? S-au terminat chinezismele ultra-piratate D&G?).
Doresc să precizez că de la un timp încoace, am şi uitat cum e să dormi măcar 5 ore pe noapte. Încep să cred că-s elefantul cu ochii roşii ce se ascunde în cireş. Mâine aş avea un examen, dar nici măcar nu-mi dau silinţa să mă prezint. E una din materiile pe care scrie: „eternă restanţă”. Dar miercuri am din nou 4 examene, iar joi două. Uraţi-mi succesuri nemaipomenite, că exact de ele am nevoie.

2 gânduri despre &8222;Elefantul din cireş&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

