Dileme pertinente, fără noimă


M-am chinuit toată noaptea să adorm şi n-am reuşit. M-am zvârcolit în pat, mai ceva ca Michiduţă la exorcizare. Într-un târziu, pe la 5 jumate, în loc să mă ridic din pat şi să mă pun pe udat în grădină, am adormit instant.

După nici două secunde, intră mamă-mea disperată la mine în cameră:

– Îi 7 jumate!!! Du-te la examen!

„Cum căcat?! Am aţipit două secunde…” Deşi nu am reuşit să-mi deschid ochii, eram deja spălat pe bot şi îmbrăcat. Îmi trăgeam pleoapele cu degetele ca să nu mă împiedic naibii prin curte şi să pot să plec. Nu ştiu prin ce metodă, dar am reuşit să deschid un ochi în timp util. Am scos buburuza din curte ş-am plecat, lăsând poarta larg deschisă în urma mea. Până în centru, am reuşit să-mi deschid şi al doilea ochi. Era şi 34 când am ieşit din Biled.

Pe drum am mers cu suta şi… nu zic cât  :mrgreen: . Cert e că de la Agil şi până în Torontal, am tourette-at tot ce-am avut pe suflet la adresa melcilor. Şi ca să fiu sigur că mă descarc cum trebuie, am folosit şi combinaţii cu trasul morţilor prin anumite organe genitale :mrgreen: . Ca o paranteză, melcii ăştia o să mă trimită pe mine la Jebel într-o bună zi!

La orele 08:02, intru în 031 să dau examenul. În sală erau doar Robi şi Carmen. Primul meu gând a fost şi prima dilemă pe ziua de azi:

„Să-mi sug ciorapu’ dacă pot să înţeleg! Cum, scăfârlia păcii, să te cheme Carmen şi să fii băiat?”  😆  

N-am nimic personal cu pruncu’ ăsta. Mi-e chiar simpatic. Daaaaar, ce fel de părinte îi dă un nume de fată băiatului?! Să trecem totuşi peste, că povestea nu-i gata.

A urmat examenul propriu-zis. Acelaşi subiect la toţi trei şi profu’ pleacă din sală. Puteai să ai la tine şi mama teoriei grafurilor şi combinatoricii, că tot n-aveai ce să-i faci la problema aia. Cel puţin, nu cu nivelul meu de cunoştinţe în domeniu, la ora actuală. Mai mergea un graf simplist, fără pretenţii de preamărire. Dar când m-o luat cu „drumuri hamiltoniene”, „vectorii de muchii” şi „cicluri euleriene”, eram în pragul depresiei eterne şi-al leşinului. Îmi transpirau până şi dinţii!

Dar, ce face un student la a treia prezentare, când pică total pe lângă subiect? Scrie tot ce ştie, fără nici o legătură cu subiectul ( uneori, materia) în cauză, poate-poate s-o lipi de-un 5 amărât 😆 . Aşa că am scotocit toţi trei prin nebuloasele materiei cenuşii, rezultând o pagină jumate de aberaţii, dar din aceeaşi parte a matematicii cu materia respectivă. Am predat o lucrare toţi trei, xeroxată cu pixul 😆 .

În timp ce sudam două tabace să-mi scot albul din obrăjori, o sun pe mamă-mea s-o întreb dacă o ajuns la bancă.

– Cum să ajung dacă nici n-am plecat?!

– Păi ce-ai aşteptat?

– Tu ai lăsat poarta din faţă larg deschisă şi m-am trezit cu un porc la 150 de kile în uşa verandei! O mâncat toate florile din curte!

M-o bufnit un râs, de-o răsunat toată Universitatea. De aici şi dilema numărul 2 pe ziua de azi:

„Cum dracu’ să-ţi evadeze porcu’ din cocină, din curtea din spate, din curtea din faţă şi apoi să meargă prin vecini la mâncat de flori?!?!”  😆   😆   😆 .

Poate cineva să-mi ofere o explicaţie pt dilemele astea două?

 

9 gânduri despre &8222;Dileme pertinente, fără noimă&8221;

  1. Sunt absolut convinsă că ai inventat nişte cuvinte noi. Ce e aia “drumuri hamiltoniene”, “vectorii de muchii” şi “cicluri euleriene”? De fapt, ştii ce? Nu-mi explica. O să trăiesc mai fericită aşa. 😛 😀

  2. Miştotică zice:

    @Cârtiţoiu’: tu nu înţelegi că eram căcat la cur citind cuvintele alea? De unde să ştiu ce înseamnă? Şi da, am inventat chiar o nouă limbă. Probabil pt efortul ăsta am primit mult subapreciatul 5 :mrgreen: .
    @Oana: Hit me Fute-mi una cu explicaţia la dilema nr. 2! :mrgreen:

  3. Alexandra zice:

    Carmen-> Masina si barbat. Poate stia ma’sa ca atunci cand va fi mare, baiata’su devenit barbat va avea ditamai masina intre picioare.:D Iar legat de dilema 2,sa zicem ca florile sunt vaci,adica femei. Si este o vorba:”Femeile iubesc porcii,iar porcii vacile.”

Dă-ţi şi tu cu părerea

