Ziua a doua


Asta o început extrem de prost, cu nişte dureri de cap cât casa poporului. M-am trezit pe la ora unu, lihnit de foame şi cu creul gurii secat. Am dat comandă la o pizza, care o venit în 75 de minute 😐 . Dar, să fim corecţi, ne-au spus din start că atât va dura.

Nefiind încă pregătit pt întâlnirea cu soarele, am rămas indoor până pe la 5 jumate. La plecare îi zic lu’ D:

– Bă, uită-te pe geam şi vezi cum arată cerul.

– Nu vezi că-i soare?

– Şi dacă-i înorat? Să ştiu dacă-mi iau bluza pe mine sau nu.

– Ce bluză mă? Îi cald afară.

Şi cald o fost, cam 5 minute. Când am ajuns la stadion, ne-am oprit să vedem antrenamentul. Suporterul mogul ( Unibet) n-a apucat să-şi fixeze bine trepiedul şi camera că o şi început ploaia. Ne-am refugiat toţi în regim de urgenţă sub un cort, suporteri şi presari deopotrivă. La cât de mulţi eram, cred că mai încăpeau 10 persoane sub cortul de 4/4 metri. Asta aşa, în urma unei „mobilizări generale” mult trâmbiţată.

S-a dus primul val de ploaie şi am ieşit de sub cort, dar după alte 15 minute, din nou ploaie. După apariţia celor două curcubee ( sau l-or făcut şi pe ăsta curcubeuri ca pe visuri 😕  ), ne-am retras la o masă din apropierea scenei. După nişte poveşti scurte cu rapizii, am plecat într-un tur de orizont al festivalului. Chestii de notat inexistente, prin urmare am plecat în Alf.

Promiţându-mi că nu repet isprava de vineri, am stat pe curu meu şi am băut o singură bere cât am stat acolo ( până pe la 12 jumate). Sincer să fiu, chiar m-am simţit bine la Alf, povestind tot felul de întâmplări cu cei prezenţi. Am băgat şi o cruce mică şi m-am îndrăgostit pt o oră, două :mrgreen: . D, dacă zici ceva, îţi rup mufa 👿 !

La plecare, am luat un taxi. În stilu’i caracteristic, D l-a convins pe taximetrist să-şi schimbe parbrizu la el la firmă 😆 . Ăsta munceşte şi în timpul liber 😆 . Dacă mi-oi deschide vreodată o firmă, îl iau la mine ca şef în vânzări :mrgreen: .

N-am ars prea mult timp gazul de pomană ajunşi la D acasă, pt că eu de la 11 am avut examen. Care l-am picat cu brio, evident. Prin urmare, ziua a treia nu va mai exista.

Dă-ţi şi tu cu părerea

