Prima zi


Sa-mi bag pula, ce ma doare capu… 😐 . Deci, am ajuns la D pe la 7 jumate seara. Ne-am completat cu S., fratele lui S. si  Lavi.  Directia?! Festivalul berii. Nici bine n-am ajuns ca m-am si infipt intr-o halba. Pana sa ne hotaram pe care iarba sa ne asezam, am topit halba respectiva. A urmat o noua halba, doua doze, intalnirea cu o ex ( nu mai stiu cum o cheama)alte dou halbe si alte doua doze.

La un moment dat, or aparut nebunii de la B. de acasa. A fost momentul in care am dat tonul la „jos textila”. Toata lumea la bustu’ gol. Nici ca a existat un moment mai bun sa agit berea si sa le fac baie cu bere, in stilul campionilor de la formula 1. Instantaneu, s-a creat o gaura pe-o raza de 5 metri in care eram doar noi. Pogo, bere si distractie cat cuprinde.

Totul are un singur defect. Mahmureala de azi si durerile interminabile de cap. Si astia cu pizza nu mai ajung naibii odata.

2 gânduri despre &8222;Prima zi&8221;

    • Miştotică zice:

      Imi amintesc ceva, dar extrem de vag :mrgreen: . Si totusi, daca la ore normale nu raspunzi la telefon, iti cam meriti soarta si apelurile extra matinale 😈 .

Dă-ţi şi tu cu părerea

