N’est-ce pas?


Ţi s-a întâmplat vreodată să intri pe-o uşă, întrebându-te: Ce pula mea, caut eu aici?! Cam asta-mi trecea mie prin cap în clipa în care intram azi în sala de examen. Nu ştiam şi nu puteam să înţeleg, de ce naiba m-am trezit cu noaptea’n cap la ora 7!!! Înjuram divinităţi inexistente, blestemam norii, soarele şi luna ( care încă mai era pe cer la ora aia) în clipele în care îmi căutam un loc într-o bancă. Am stat o oră ş-am ieşit mai prost ca atunci când am intrat.

Ţi s-a întâmplat vreodată să te trezeşti la un chef, unde nici una din moacele prezente nu-ţi arată familiar? Eşti lăsat de izbelişte pe acolo, de un prieten de-al unui amic de-al gazdei, „pentru 5 minute” care se fac 45 şi nu ştii cum căcat să pleci de acolo. Şi toate astea ţi s-au întâmplat într-o zi în care tu vroiai de fapt să stai acasă, declarând cu două ceasuri mai devreme că „omor primul om pe care-l văd!”?

Ţi s-a întâmplat vreodată să te trezeşti dimineaţa, într-o casă străină, fără să ştii cum dracu’ ai ajuns acolo? Şi când ai dat să te ridici din pat, să îţi dai seama că de fapt dormeai pe podeaua unui apartement în care erai pt prima dată în viaţă? Şi când te gândeşti că pantalonii tăi sunt pur şi simplu de negăsit…

Ţi s-a întâmplat vreodată să te trezeşti că trebuie să împarţi dreptatea într-un cuplu format din persoane apropiate? Cui căcat să-i dai dreptate, când ţi-l pui automat pe ălalalt în cap? Şi atunci te gândeşti cât de bine era dacă plecai acasă cu 5 minute mai devreme, sau mai bine zis, cine dracu’ te-o scos în ziua aia din casă?!

Ţi s-a întâmplat vreodată să te prezinţi la o întrunire/întâlnire/şedinţă unde întotdeauna există un imbecil care se umple de ridicol? Dar atât de „plin” încât te saltă cu foaaaaaarte mult peste limitele tale de suportabilitate? Iar când uşa e în colţul diametral opus ţie, mai că-ţi vine să îl arunci naibii pe geam, lăsând o dâră de spume în urma ta.

Acestea sunt doar o parte a momentelor din viaţă, de care m-aş lipsi cu cea mai mare plăcere. Vă rog eu mult, mult de tot, dragii mei prieteni, nu mă mai băgaţi/târâţi în astfel de situaţii. O fac eu, suficient de destructiv cât şi pentru voi.

Vă pup dulce pe-un obraz de portofel,

Miştotică  8)  !

 

PS: Puteţi continua lista

3 gânduri despre &8222;N’est-ce pas?&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

