Un oltean şi-un moldovean


Deşi are iz de banc, e o întâmplare petrecută în urmă cu mai bine de 20 de ani. Măciucă ( olteanul), se plimba a pagubă prin curtea Petrolului ( părintele Petromului) din Şandra. Un moldovean ( nu i-am reţinut numele pt că e irelevant pentru poveste) trebuia să repare un tambur la o macara. Se tot uita lung la el, dar nu prea înţelegea mecanismul de funcţionare. Văzându-l pe Măciucă prin zonă, s-o gândit el să-i ceară o mână de ajutor.

E de notorietate faptul că moldovenii ştiu să dea bine cu periuţa când vor ceva. Se linguşesc şi te alintă folosind cuvinte dulci, mai ceva ca mierea.

– Domnu’ Maşiucuţî, nu m-agiuţî şî pi mi…

– Auzi, strigă olteanu’ indignat, te bag în pizda mă-tii! Eu nu sunt Măciucuţa ta! Pe mine mă cheamă Măciucă! Ai înţeles?

😆

Dă-ţi şi tu cu părerea

