Aşa-mi vine câteodată…


Savuram o cafea în curte la mătuşă-mea Miţa, la Şandra. Apare văru’ Mihai şi o întreabă direct pe mamă-sa:

– O murit ăla mare a lu’ Manole?

Vestea o picat ca o bombă peste capul meu. Prieten cu care am împărţit corcoduşele verzi, ani buni în copilărie. Accident de maşină. Colac peste pupăză, Petre, alt prieten din aceleaşi vremuri, zace în comă într-un spital al patriei. Pe primul, Florin, nu l-am mai văzut de câţiva ani, dar ştiu că e însurat şi are un copil de trei ani acasă. Avea. Petre însă, am vorbit cu el pe 30 aprilie. Fugitiv, printre două melodii pe care nici nu le ascultam, la discoteca din Biled. Şi el e însurat şi are un copil, de un an.

Cam aşa mi-am început eu ziua şi am continuat-o purtând un dialog cu mine însumi. Sunt prezent, dar fizic. Mintea mea e într-un alt univers. Încerc să găsesc o logică, un răspuns, un ceva! Sunt conştient că nu voi găsi şi totuşi caut. Poate că avalanşa de flashback-uri ce a năpustit asupra mea e cea care mă împinge să fac asta.

Nu ştiu cum, când şi de ce, dar aşa-mi vine câteodată…

Un gând despre &8222;Aşa-mi vine câteodată…&8221;

  1. nici eu, care nu-i cunosc, nu sunt în apele mele auzind acestea, dar cineva care-i ştie… moartea este singura problemă a omenirii de fapt. (nu că mă dau eu mare filosoafă, dar am ajuns la concluzia că răutatea, nesimţirea, duritatea şi egoismul unora se datorează faptului că vor să se bucure mai mult de viaţă, atât cât mai apucă şi cât mai au timp.)
    la durerea pe care o vezi zilnic este absolut imposibil să te mai conectezi la viaţă fără să ai un gust amar. şi ştiu că nu trece nici cu alcool, nici cu filme, de niciun fel. toţi suntem confruntaţi cu această problemă şi, dacă ar găsi cineva rezolvarea, ar fi premiat…
    aş vrea să poţi depăşi situaţia, alături de cei dragi şi să fii alături de cei dragi ai celor decedaţi. îţi doresc aceasta.
    zile liniştite…

Dă-ţi şi tu cu părerea

