De la google citire


Parcă am mai scris despre căutările rătăcite şi aterizate-n blog. Asta e un fel de partea a doua. Hai să le luăm în ordine descrescătoare, răspunzându-le:

cuvinte dulci – 69 de căutări ( şi implicit, aterizări). Ghinionul face că postul respectiv conţine cuvinte „dulci”. Aşa că, n-aţi avut noroc.

necuratu – 24 de căutări. Pe ăsta aţi face bine să-l căutaţi în voi, în biblie sau în religie. Nu la mine-n blog.

muie facebook – 19 căutări. M-am tot gândit la un scenariu care te-ar face să cauţi aşa ceva cu google. Logica unora mă depăşeşte atât de mult…

pulamea (scris împreună) – 18 căutări. Bă, io ştiu că aia ţi-i în pantaloni. Dacă tu o cauţi pe net, n-am ce să-ţi mai zic. Sau ba am. După ce-o găseşti, poţi să cauţi şi space-ul de la tastatură.

ampulea – 13 căutări. Ce să mai zici? 😐

m-am imbatat – 12 căutări. Bun, şi?! 😕

cur – 6 căutări. Se află cam la 25 de ţanti distanţă de pulamea. Mă gândesc că după 2 ore de căutări, găseşti tu direcţia aia bună.

freze pentru botez – 5 căutări. Nu mi-s başca paşca expert în domeniul ăsta, dar sunt ferm convins că găseşti mai multe răspunsuri la un coafor. Numa’ zic.

cum se scrie fraier – 4 căutări. Asta-i preferata mea  😆  😆 .

antropofagi – 4 căutări. Dacă n-ai găsit ce căutai, îţi sugerez să încerci prin unele zone izolate din Africa, America de Sud şi prin insule din mijlocul oceanelor. Succes!

mi-am futut verisoara – 4 căutări. Cabinetu’ de psihiatrie e la uşa de lângă noi. Deschide-o cu încredere! Acelaşi sfat şi pentru futut verisoara ( 3 căutări) cât şi pentru mi am futut verisoara ( 3 căutări). La ultimul, o întrebare totuşi: Bun, bun, ai futut-o, dar cu cratima ce ai?

ceva interesant pentru baieti – 4 căutări. Îţi dau un hint: De la buricos în jos de-un pălmos… :mrgreen:

l’ultimo ultras – 3 căutări. Mă simt lezat. Mă aşteptam la cel puţin 15000 de căutări. Adică îs specie pe cale de dispariţie şi nu mă caută nimeni? :mrgreen: .

traseiste de la peco caransebes – 3 căutări. Păi dacă ştii unde sunt, de ce le mai cauţi?

am o nepotica – 3 căutări. Să-ţi trăiască!

pulan cur – 3 căutări. Crezi că iese de acolo dacă mânci cratima?

de ce se spune iaca pula? – 2 căutări. Să fiu al dracu dacă ştiu.

cum sa ai pula dreapta – 2 căutări. Mă, nu ştiu. Dar îţi pot da un sfat. Când eram copil, aveam la bunică-mea în grădină un bambus mare. Eh, astea mai tot timpul creşteau strâmbe. Ca să pot să-mi fac eu undiţe din ele, legam vârfurile de o creangă solidă a nucului din curtea casei, iar la capătul de jos atârnam o cărămidă. Să recapitulăm: o creangă solidă, o funie cu laţ şi-o cărămidă legată de ştromeleag. Baftă!

gasca mea – 2 căutări. Tu cauţi gâsca ta sau gaşca ta? Fii mai precis în exprimare data viitoare.

sotul lasat mustata – 2 căutări. Stimabile doamne, vă pot oferi şi vouă un sfat. Fie îl aceptaţi aşa ( are multe avantaje, printre care şi periajul când serveşte la ceşcuţă), fie îi tăiaţi noaptea când doarme, jumătate din ea. Decizia vă aparţine.

durata orgasmului la porcine – o căutare. Îţi spun şi acuma: 30 de minute!!! Da, ştiu, şi eu sunt gelos 😳 .

cum arata in nauntru pizdi – o căutare. Bă, când ajungi în clasa a 7-a, ia cartea de anatomie şi studiază! Până atunci, răsfoieşte puţin şi cartea de română.

13 ceasuri rele – o căutare. Nu le mai căuta! Vin ele singure.

visul de a-mi fute mama – o căutare. Să-l găsească naibii cineva pe adolescentul ăsta, până nu-şi revarsă hormonii în mă-sa!

fetele bune scuipa – o căutare. Greşit amice. Fetele rele scuipă, fetele bune înghit  :mrgreen: .

laba-n doi cu schimb de locuri – o căutare. Mă, asta e mai mult o expresie, dar dacă vrei s-o pui în practică, be my guest…

o’ce zi este:11 iunie 2010 – o căutare. Jur că nu înţeleg ce cauţi.

 

2 gânduri despre &8222;De la google citire&8221;

  1. Pot sa inteleg o gramada de chestii si curiozitati dar nu inteleg ce se asteapta sa gaseasca aia care scriu diverse afirmatii gen. „Am o nepotica de 3 ani”. Ce sa ii zica Google? Si eu! sau I don’t give a fuck! sau Si ce daca?

Dă-ţi şi tu cu părerea

