La revedere, Vodafone!


De când mi-am luat primul număr de telefon, prin 2002 sau 2003, am ales connexu. Nu de alta, dar cam toţi din familie foloseau reţeaua asta. Cu nonşalanţa unui elev de liceu, am pierdut două telefoane, dar tot connex mi-am luat pt că erau cei mai tari, după standardele mele de atunci. Defunctul Dialog sau ex-tentativa de telefonie mobilă, Cosmorom nu erau pt mine. N-aveau semnal în afara Timişorii. Cel puţin, nu suficient cât să poţi suna pe cineva. Cât despre Zapp, ăsta avea mai degrabă firmele ca target, nu persoanele fizice.

În 2004, tot după o pierdere de telefon, mi-am luat numărul de telefon care îl am şi acum. După aproximativ un an, a început nebunia mutării masive a pulimii pe nou renăscutul Cosmote. Am fost unul din puţinii care au rămas fideli connexului, deşi invazia celor 2000 de minute la 2 €, era o ofertă cât se poate de tentantă.

Au urmat ani buni în care concurenţa se dezvolta masiv, apărea pe piaţă cu cele mai bune oferte, iar connexu, ulterior devenit vodafone, bătea pasul pe loc. În cel mai bun caz, venea cu o ofertă similară cu a concurenţei, dar mult mai slabă calitativ şi cantitativ. N-a fost suficient să-mi schimbe opţiunea. Pt un om ca mine, fidelitatea e un punct esenţial, nu doar un cuvânt în vocabular.

Deşi eram utilizator de cartelă, vorbeam în draci. Încărcam de cel puţin 2 ori pe lună cu 6 $/€, astfel încât perioada mea de valabilitate era cu 18 luni în avans. Încărcam telefonul şi nu mai primeam valabilitate pt că aveam atins pragul ei maxim. În urmă cu aporape 2 ani mi-am pierdut telefonul. Şi fiind răsbătut la cap de vodafone să-mi fac abonament, iau proasta decizie de a face pasul ăsta. Am semnat un contract pe doi ani şi drept răsplată, am primit un telefon de 40 de lei, gratis. De aici încolo, a urmat o serie întreagă de nemulţumiri, care veneau la foc continuu. Ba n-or vrut să-mi activeze roamingul pt că „nu eram de încredere” ?!, ba mi l-or dezactivat fără să le cer asta, ba am parte de semnal tot mai slab acasă, ba îmi activează factura online fără să mă întrebe, ba nu-mi merge portalul de live, ba etc.

Pe la începutul lui aprilie, mi-am zis că renunţ la vodafone. Da’ nu doar la abonament, ci la tot. Îmi iau numărul în altă reţea şi le arăt curu, cum mi l-au arătat ei mie în ăştia doi ani. Dar fiind vorba de o relaţie de mulţi ani la mijloc, am zis să le mai ofer o şansă. O ultimă şansă prin care să-şi spele toate păcatele din ochii mei.

Am vrut să văd ce telefon aş putea primi la o uşoară reducere în cazul unei prelungiri de contract. Cer bani  😯  pe nişte căcaturi care pălesc în faţa anticului meu N70. Bună metodă de a răsplăti clientul fidel. Dau să ies şi văd o superofertă la un contract nou. Un Nokia C5-03 la 30 € cu un abonament de 16€ lunar. Acceptabil, îmi zic. Bag comanda în magazinul online şi… pauză. Mi-a dat nu ştiu ce eroarea păcii. Telefoane peste telefoane şi reuşesc să remediez problema.

– A fost o eroare în comanda dvs, am anulat-o şi o puteţi reface.

Bun. O refac şi… un mesaj scurt: Datele dumneavoastră au fost preluate pt procesare. Perfect!

Astăzi, sunt trezit de un telefon primit de la vodafone:

– Bună ziua, X de la vodafone, cu cine am onoarea?

„Păi tu m-ai sunat pe mine şi nu ştii?!”

– ŞMV.

– Bună domnule S…

– Ş… „Dacă mă cheamă Şoricescu, de ce morţii mă-tii îmi spui Soricescu?!  👿 ”

– Vă sun în legătură cu comanda dvs.

– Aşa…

– Ştiţi, la comanda asta trebuie plătit 300 de lei în avans care se vo…

– Nu mă mai interesează!

„Păi mă pulelor, dacă aveam ăştia 430 de lei ( 130 telefonu+300 avansu) îmi luam unu, second ce-i drept, mai ok decât ăsta ce-l daţi voi la ‘ofertă’.”

– Ştiţi c…

– Nu mai ştiu nimic! Renunţ la comandă!

Vă mulţumesc pt promoţia asta oferită ca răsplată pt fidelitatea mea de atâţia ani, dar cu tot respectul necuvenit, mă cac pe voi! Aţi dat dovadă de cel mai jegos caracter în relaţia cu un client. În ochii mei, nu numai că nu existaţi, dar am să vă fac antireclamă, chiar şi cu ultima fărâmă de energie din mine!

Îmi iau numărul şi o să plec. Şi n-o fac singur! Mai am destule abonamente ( încă 4) la îndemână pe care le voi migra în alte reţele. Prefer să trec cu toate abonamentele la frogu pizdii, decât să vă dau vouă 1 leu în plus faţă de ce-i stipulat în contractele alea, în curs de terminare.

Hai marş, Vodafone!

3 gânduri despre &8222;La revedere, Vodafone!&8221;

  1. dolores zice:

    Sunt de cacao baietii de la vdf,labari mai corect spus mai ales cand vine vorba de ,,oferte,,un jaf in toata rsgula.Cu 500 iti telefon marfa dar nu sh ci nou nout.

  2. la fel de fidel sunt si eu, dar cu Orange. De vreo 8-9 ani de cand am mobil nu m-am despartit de ei. Stiu ca aia de la Cosmote au oferta mai buna, dar acum eu am abonament cu 700 de minute incluse. Mi se pare arhisuficient. Ce nu imi place la ei, este ca au inceput sa emita facturi exclusiv online… mie imi place sa imi vad factura in posta 😛

    • Miştotică zice:

      Pt mine, factura online ar fi un mare dezavantaj. În sensul că trebuie să merg expres pe la vodafone să o plătesc. Aşa, cu hârţoaga acasă, numa’ trec drumu la CEC şi-am scăpat de-o grijă.

Dă-ţi şi tu cu părerea

