Deschis la sugestii


Aseară, după kilosecole de pauză, m-am băgat la un WOG. Şi ca orice activitate computeristică, parcă merge mai bine cu muzică în fundal, surdină style. Eh, am descoperit că sunt cam sătul de muzica ce o am pe comp. Am tot ascultat-o şi răscultat-o încât simt nevoia de noi sunete în timpane.

Ce vreau de la voi? Să-mi lăsaţi un link, două cu o formaţie/melodie care pe voi vă fascinează şi de care eu să nu fi auzit prea multe ( nu vă speriaţi că nu-s enciclopedie muzicală). Melodiile alea pe care le ascultaţi voi obsesiv prin casă. Alea vreau să le aud şi eu. Nu-i musai (a se citi: nu-i preferabil) să fie rockăreală cruntă. Mă mulţumesc şi cu ceva mai soft. Mult mai soft :mrgreen: . În genu:

Royskoop – Happy Up Here

Să curge, deci, muzicile!

10 gânduri despre &8222;Deschis la sugestii&8221;

  1. desi nu pot spune ca ma obsedeaza mi se pare un sound fascinant: Riverside. O trupa de polonezi care desi incep mai soft unele melodii, dau drumu la ritm atunci cand trebuie

    sunt curios daca iti place…

  2. Miştotică zice:

    @Hiksos: e ca o ţigară mai tare, când eu caut ceva ultra light 😀 .
    @Cârtiţoiu’: De MGMT ştiam şi am ceva piese de-a lor, dar astealalte două or picat la ţanc. Ai un fler în a mă nimeri 😛 .
    @Alexa: Merge piesa.

Dă-ţi şi tu cu părerea

