1 mai (când nu-s pe net)


Mă întreba Oana ce fac eu când nu stau pe net. Adevărul e că am o varietate imensă de răspunsuri la întrebarea asta. Tot felul de treburi pe lângă casă, mă joc cu GNG, plecat pe la facultă, bere cu prietenii, meciuri, deplasări, sesiuni de condus maşina în toiu nopţii fără o destinatie anume, etc. Hai totuşi să exemplificăm una din situaţii, ca să fim mai bine înţeleşi.

Ieri, pe la 11 am belit ochii. Eram destul de obosit pt că am ajuns de la discotecă pe la 4 jumate si m-am pus în pat la 5. Dar pt că Bunul prieten D m-o făcut să-i promit că mergem Gheaţă la grătar, m-am conformat. Pe la 11 jumate, am ieşit amândoi la ocazie în centrul Biledului. N-am stat prea mult că o oprit un taximetrist şi ne-o luat.

– 10 lei e bine? ne întreabă el.

– Da.

Pt că ploua, la intrare în oraş D. îi zice să ne ducă până la Kaufland pe Gh. Lazăr. Încă 5 lei la tarif. Era cam 12 şi un sfert. Să nu stăm aiurea’n ploaie, am dat o fugă până în Orlovi să lingem un cola, respectiv un cola şi o cafă. Nu de alta, dar berea băută la discotecă încă se mai simţea în râgâituri.

La ora 1, eram în parcare la kaufland. Fiindcă ploua afară, noi ne-am pus în cap să jucăm fotbal. Că aşa-i fain. Am strâns banii, Co. şi D. or intrat la cumpărături. Mai o poveste, mai nişte râsete şi eram gata de plecare. O trupă cu maşina şi cumpărăturile, două cu taxiurile şi încă una cu 14, respectiv taxi.

Ajunşi într-un capăt al Dumbrăviţei, am debarcat din taxiuri şi am intrat prin spate la Gheaţă pe domeniu ( nu se poate zice curte la una de vreo 4 hectare). Co. C. şi cu Giggs s-or pus pe făcut focul pt grătar, iar eu cu D, Că şi M. am mers să jucăm un 16. D şi M desculţi, eu şi Că încălţati. Proastă decizie din partea mea, pt că în 5 minute eram ud leoarcă până la genunchi. Numa’ bine m-am descălţat, că o venit şi Doctoru. Schimbăm jocu în victoria, dar până să nimerim bara, hop şi P. Iar 16. N-am apucat să intrăm bine în 16, că apare şi A. Iar victoria 😆 . Vreau să vă spun că în viaţa mea n-am râs cu aşa o poftă la un simplu joc de victoria. P ( cu a sale 116 kile) o futut două trânte de povestit nepoţilor 😆 . Nici M, D, Doctoru, Că sau A n-au fost mai prejos 😆 . Am patinat şi eu de două sau trei ori, dar de fiecare dată am reuşit să cad în mâini. Nu de alta, dar jucam în blugi şi din pulă haine la schimb.

După ce ne-am murat bine toţi picioarele, am luat o pauză, ca să mergem să mâncăm şi să mai şi bem ceva. Când am ajuns la terasă, V. era rupt în gură 😆 . Numa’ bine că am avut de cine să facem bâza 😆 . Într-o pauză publicitară, fotbaleatorii s-or băgat la o sesiune foto, cu G. în locu’ lu’ Doctoru.

Pt că mâncarea nu era gata, ne-am mai pus la nişte poveşti. Co. sătul fiind de stat în ploaie lângă grătar, o făcut rocada cu mine. Mai un vin, mai mic mâncat pe şustache, mai o glumă pe seama lu V. şi dintr-o dată simt că m-am pilit şi eu  câta. Am lăsat-o mai moale cu vinul şi m-am concentrat pe terminat frigăruile. V. devenea tot mai praf. În timp ce el s-o dus să se pişe, C. i-o preparat un vin cu laxativ 😆 . Da’ la cât de hapsân îi V, pt organismul lui şi laxativele au caracter nutritiv 😆 . Noi toţi aveam filme, cum se cacă el împrăştiat undeva în fundul câmpului din spate şi lui nu-i mai venea căcarea 😆 .

Într-un târziu (cam pe la 5 jumate) am terminat şi noi mâncarea şi ne-am pus pe balotat. Cu termite gen, Căpitanu în slbz, D, P, A sau chiar şi V, în 10 minute n-o mai fost gram de carne pe masă 😆 . A urmat o jumătate de oră în care am stins setea cu nişte vin şi ne-am certat ca chiorii. Nu de alta, dar câţiva n-aveau chef de fotbal. Şi am zis că jucăm toţi. Pân’ la urmă ne-am mulţumit să jucăm şi 10. În timp ce lumea se schimba pt fotbal, mama lu’ Gheaţă apare cu un platou de prăjituri. Îl lasă pe masă dar nimeni nu s-a apropiat de el. Cum o intrat ea înapoi în casă, or năvălit ăştia ca tătarii pe platou 😆 . Se aude o voce:

– Bă, nu-l lăsaţi pe V. să ajungă la ele!

Dintr-o dată platoul o început să se îndrepte spre colţul de masă opus 😆 . V, într-o încercare disperată de a pune mâna pe o prăjitură, s-o întins pe toată masa 😆 .  Am început toţi să râdem cu lacrimi. Când să ne mai revenim, V scoate una din puţu gândirii:

– Bă Gheaţă, da’ salată de vinete n-ai?

😆   😆  Am plecat repede toţi de acolo spre terenul de fotbal, şi l-am lăsat pe V singur. Am făcut repede două echipe şi i-am dat drumu la joc.



D fiind pilit, o preluat rolul de antrenor, Sandra şi-a continuat postura de fotograf iar G. era ultrasul rătăcit de pe maidan. Lângă ei, V. comenta meciul:

” Simon (cu accent franţuz) driblează un jucător, dă pasă în dreapta la P care nu prinde mingea pe iarba udă”

La un moment dat, D şi V intră şi ei la joc. La o fază, se pune V să urmărească mingea. Fugea de parcă stătea pe loc şi făcea: „Uuuuuuuuuu”  😆 . Am crezut că mă cac pe mine de râs 😆   😆 .  Până pe la 7 seara am jucat fotbal. Cu jumătate de echipă plecată la baut, am continuat cu 21. Am terminat-o cam pe la 8 jumate. Am rămas cu M. să disput câştigătorul, dar nu mai eram în stare să dăm cu piciorul în minge. Am dat-o la pace şi-am plecat la spălt ghioambele. Când am ajuns la robinet să mă spăl pe picioare, am observat că glezna mea stângă era de trei ori mai mare ca aia dreaptă 😆 . Clătit rapid, încălţat şi am plecat spre torontalului. Pe jos. „Doar” 4 km până la intrare în oraş. În condiţiile în care simţeam cu mi se umflă în permanenţă glezna stângă. În Lipovei, am luat 14-le trei staţii, după care împreună cu A. am plecat spre Torontal. La 10 am ajuns şi abia la 11 am prins ocazie spre casă.

Am stat puţin de vorbă cu mamă-mea, Ţighină şi Rodica, am mâncat ceva rapid si la 12 m-am pus în pat. Am adormit în mai puţin de 5 minute şi m-am trezit la 12 şi un sfert. Dupămasa :mrgreen: .

7 gânduri despre &8222;1 mai (când nu-s pe net)&8221;

  1. Miştotică zice:

    @Oana: le-am dat jos înainte să le mâncăm.
    @D: de ieri dimineaţă 😆 . Oricum, V. ţi-o dat clasă la cum să te trozneşti 😆 .

  2. Sunt 6 insi desculti [asta reiese din prima poza] si 4 incaltaminte, Trebuie sa arati ale cui sunt si incaltarile.Am vazut pe acolo, firme smechere de adidasi :))

Dă-ţi şi tu cu părerea

