Frustrări nocturne


Fiind câta beceag sâmbătă noapce, am tras pe dreapta relativ devreme. Cam pe la 11. După o zi în care am avut un gust amar perpetuu, la propriu şi la figurat, am zis că n-ar strica să-mi delectez ocşorii cu puţin snooker.

Dau drumu la Eurosport2 si mă uit la Selby cu Hendry. La un moment dat, şpicărul (Bontea) spune ceva de genu:

– Nu uitaţi de concursul nostru, de pe pagina de facebok. Cea mai interesantă întrebare va fi premiată.

Căcat pe băţ! Nu mai ai loc să întorci privirea că hop şi facebooku prin zonă. Tragi o beşină şi imediat dă unu „like”. Pula mea, eşti televiziune, ai site dar dacă n-ai şi pagină pe facebook eşti degeaba! 🙄 Nu puteau face concursul ăsta de doi bani la ei pe site? Adică nah, îşi mai fac şi ei câta trafic, mai scot nişte cenţi din reclamele de pe site, etc. Dar nu! Feisbuc, feisbuc…

Parcă văd că în vreo 5 ani, o să umble toată lumea, cu un buton de like în frunte, în ureche sau pe ţâţe. Sau oriunde pe corp, atât la vedere cât şi mai „ascuns”. O să arătaţi (voi, ăştia 1 miliard de utilizatori) exact cum arată acuma o ciurdă de vaci, cu etichetele alea galbene în urechi. Ridicolul ridicat la rang de artă fină.

Să mă cac în el nou etalon al societăţii moderne! Şi pe toţi cei care-l văd ca fiind unul!

PS: Ah, da. Era să uit. Întrebările venite pe filiera feisbuci, erau din cele mai tâmpite care mi-au fost date să le aud vreodată. Culmea e că nu mă mai surprinde. La urma urmei, câtă minte poţi să ai ca să-ţi pierzi timpul pe facebook?

3 gânduri despre &8222;Frustrări nocturne&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

