Teme şi cărţi


Azi, pt cei care nu m-au vizitat, am tot phoutut blogul, încercând să activez o temă. Asta nouă, ce acuma o vedeţi voi că stă bine în pagină. După lupte seculare, am scos-o la un capăt. Eroarea-mi aparţine, că n-am lăsat spaţiu într-un post, între ghilimele şi punct ( bine de ştiut naibii pe viitor).

În acelaşi timp, FataDinTort FataDinPort   mi-a pasat o leapşă pe care am considerat-o eu interesantă. „Cică, dă şi tu din gură despre o carte pe care ai dărui-o cuiva, nu-i musai să fie posesor de blog”. În secunda aia, am ştiut ce vreau să ofer şi cui.

Dragă Bunule prieten D., te anunţ pe această cale, că ţi-aş oferi în dar o carte de bucate şi aş fi extrem de încântat dacă ai răsfoi-o câta. Evident, nu-ţi cumpăr una, că-i al naibii de scumpă. Dar n-ar strica să te uiţi după reţete cu gugăl, şi să mai laşi firmele de catering să mai respire. Învaţă să găteşti, că ai atins un nou prag al tonajului uman, iar mâncarea comandată te va lăsa fără bani de întreţinere. Îţi recomand să începi cu paşi simpli, gen o omletă, cartofi prăjiţi, etc.

Dar dacă te ştiu bine, şi te ştiu, aşa cum eu mă fac că-ţi dăruiesc una, aşa o să te faci şi tu că o citeşti 😆 .

Sunt curios însă, de ce cărţi ar oferi Hiksos , Mâzgălica  şi, de ce nu? , Roz, Pisica Roz, şi mai ales, cui. Cine mai vrea să o preia, cu mare drag.

PS: Nu săriţi cu feedback negativ la temă, că asta n-o mai schimb prea curând. Să curge, deci, alea pozitive  :mrgreen: .

8 gânduri despre &8222;Teme şi cărţi&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

