Pauză la scris


După cum bine se observă, luna asta n-am prea activat pe aici. Cel puţin, nu   în ritmul cu care v-am obişnuit în ultimele luni. Cum ziceam în urmă cu ceva timp, am nişte proiecte ce mă strâng cu uşa şi pt care trebuie să învăţ mai mult decât ar fi cazul. Mi-am făcut un program beton de studiu, cu pauze exact atunci când pe Eurosport încep tansmisiile de la Sheffield.

Pt cei care nu sunt împătimiţi ai sportului cu tacul, vă anunţ că de sâmbătă a început Campionatul Mondial de snooker, de la Teatrul Crucible din Sheffield. Crema snookerului mondial e aici. Cei mai buni şi mai în formă jucători ai sezonului se înfruntă pt trofeul suprem al acestui sport.

Dacă sunteţi scârbiţi de cancanurile fotbalistice, refugiaţi-vă şi voi, ca mine, pe Eurosport şi Eurosport 2 pt aceste două săptămâni. Chiar dacă nu pricepeţi sportul ăsta, în maxim jumatate de oră veţi înţelege cam cu se mâncă.

Dar gata, că imediat se termină pauza şi iar începe. Ne mai auzim.

PS: Nici ăsta nu-i post plătit. E o recomandare din suflet.

5 gânduri despre &8222;Pauză la scris&8221;

    • Miştotică zice:

      Lasă că nu era singurul 😛 . Şi acuma vezi spectacol, dar la jucători diferiţi în momente diferite. Am văzut ieri o lovitura la Dott… fantastică e putin spus. Avea o bilă roşie aproape lipită pe manta din stânga, între buzunarul de mijloc şi ăla galben. Bila albă pe lângă pachet. O lovit bila roşie, aia o trecut printre bila galbenă şi maro, loveşte manta inferioară, printre maro şi verde, şi intră la mijloc în partea dreaptă. Aplaudam ca nebunu, singur în casă 😳 .

      • adevarul este ca toti aia care au ajuns la nivelul asta sunt capabili de lovituri dincolo de legile fizicii, doar ca nu le reusesc de fiecare data 😛 pana la urma e o chestiune de concentrare si rezistenta la presiune

Dă-ţi şi tu cu părerea

