Studenţii din ziua de azi


Ieri am primit împreună cu alţi doi colegi de grupă, un proiect. Trist e că trebuie făcută partea funcţională ( fără GUI) până marţi. Şi mai trist e că trebuie să-l fac în php. Nu că aş excela în java, doamne fereşte, dar php nu ştiu deloc.

– Bă, cum pula mea facem ăsta? întreb eu pe ceilalţi doi colegi.

– Bă, io’s bâtă, zice unul din ei.

– Io la fel, zice şi-al doilea.

– Bun, dar asta nu ne ajută cu nimic. Ne întâlnim mâine sau joi şi punem repede la punct ce trebuie făcut şi îi dăm bice. Altfel, belim pula!

– Bă, hai mai bine să îl cumpărăm de la unu’ care ştie să-l facă, zice al doilea.

Ce poţi să mai zici ?! 😐

8 gânduri despre &8222;Studenţii din ziua de azi&8221;

  1. AntiBlog by Hiksos zice:

    adica tu nu esti roman? tu nu vrei sa smecheresti sistemul, sa te fofilezi si apoi sa te lauzi cu ce realizari ai? du-te dom’le in alta tara si vezi-ti de treaba 😛

    • Miştotică zice:

      Niciodată n-am susţinut că aş fi român. Mi s-a pus eticheta asta la naştere, dar e un abuz de fals din partea statului român.

Dă-ţi şi tu cu părerea

