Am pierdut, e sărbătoare


Forţat de conjunctură, m-am uitat la meciul României. Mulţumesc Răzgândacule, că mi-ai oferit momente delicioase! Să-l aud iar pe mironică pulă mică, comentând cu voce tremurândă, e de nepreţuit. Acuma, să vuiască presa despre cât de slabă e naţionala pulii, să te atace din toate poziţiile că ai jucat cu florescu ( şi pe bună dreptate! Ce câcat l-ai chemat?! Îţi aduc 6 copii din Biled, care se pişă pe tot talentul lui de fotbaleator) şi Deac (hai bă, 7 minute în 8 luni şi-l joci titular?!) şi să-l aud pe Sandu cum se laudă că el o făcut totul posibil.

Nu ştiu de ce, dar am impresia că ţi-ai bătut joc de frf în cel mai frumos mod posibil. O nouă calificare ratată, o nouă batjocoră la adresa unei naţii întregi. Ţin să precizez că mi-ai intrat la inimă în seara asta, şi mi-ai ieşi brusc dacă ai demisiona. Stai, tată, ca selecţioner, pân’ te-or da şefii afară, şi chiar şi atunci, să nu renunţi cu una cu două! Avem 2024 ca reper de calificare, şi-atunci în calitate de gazdă a turneului.

Şi ca să înţelegi cât de mult mi-ai intrat la inimă, promit solemn să-ţi ridic statuie la mine-n curte. Nu azi, dar în viitorul apropiat. Nu de alta, dar n-am materie primă şi-l mai aştept 2 zile pe Nae să se cace suficient.

Hai noroc! Şi ţie şi lu’ tac-tu! Să vă văd pe amândoi unde vă e locul. Îngropând de zori fotbalul românesc.

3 gânduri despre &8222;Am pierdut, e sărbătoare&8221;

  1. Ha Ha Ha!!!!
    Eram convinsa ca mancam bataie rau. =))
    I-am zis pisicului, dar n-am avut cu cine sa ma intleg. Eu inca sper sa traiesc zilele in care ne-or scoate de tot din orice competite, macar nu ne mai pierdem timpul… =))

  2. Kane zice:

    Deci…era sa ma pierzi de cititor acum 3 posturi, dar am revenit la sentimente mai bune, vorba ta.

    Sunt de acord cu ceea ce spui, mai ales a propos de Deac, dar ma deranjeaza ca nu remarca nimeni faptul ca Mutu joaca bine doar la echipele de club, si ca la nationala face doar figuratie. Zicu trebuia jucat mai repede, chiar titular de la inceput. Deac – total de acord, o catastrofa. Iar Torje nu e de jucat cand ai de a face cu o echipa adversa compusa din 10 bivoli si un taur. Totusi, sa-l mentionam pozitiv pe Goian.

    Asta e valoarea nationalei la ora actuala. Nu mai avem pepiniere, jucatori tineri pe care in loc sa-i dezvoltam, ii vindem repede afara.

    Iancu avea dreptate aseara, din pacate – sa ramana Razvan Lucescu la nationala pana face echipa din ea, daca are stofa de antrenor si spirit de invingator.

    • Miştotică zice:

      Nu poţi să dai într-un singur jucător, când foloseşti tactica băgatului cu curu în poartă. Nu-i vina lui că-l foloseşte un X-ulescu, chipurile, selecţioneru. Multe decizii tâmpite luate de răzgândac aseară. L-a scos pe Torje, singurul care a mai mişcat ceva după mijlocul terenului, l-a băgat pe Ropotan să… nu ştiu. Încă n-am aflat de ce. Iar la 2-1, în minutul 88, îl bagă pe Zicu. Probabil dă mai bine la CV o cifră în plus.
      Răzvan începe să demonstreze că nici măcar antrenor nu e, darămite selecţioner.

Dă-ţi şi tu cu părerea

