Avertismentul nr. 2


Revin cu un avertisment pt toţi cei implicaţi în datele problemei. E al doilea. Al treilea nu mai vine ci aplic direct sancţiuni. În urmă cu ceva timp, scriam despre o problemă care mă irită.

Săptămâna trecută, fiind cald afară, l-am dezlegat pe Nae să-l las liber prin curte să se joace cu GNG. Şi pt că Gabi are un prost obicei de a lăsa totul larg deschis în urma lui ( inclusiv poarta), Nae o tulit-o pe stradă. Mai prinde-l pe drac, dacă poţi. După o oră, se întoarce acasă din pelerinaj şi se pune în faţa uşii. Fiind seară, am zis că-l mai las liber până dimineaţă.

Ei bine, dimineaţa, Nae al meu tremura din toate încheieturile. Mergea de parcă avea parkinson şi vomita întruna. Am simţit că iau foc instantaneu. Am pregătit repede apă cu sare şi m-am chinuit 2 ore să-i dau să bea. Dau şi o fugă la veterinar să întreb dacă au ceva tratament pt otrăvire. Evident, n-aveau. Întors acasă, îl văd pe Nae cum mergea complet zăpăcit prin curte, zvârcolindu-se cu capul înfipt în pământ. Am fost ferm convins că moare. Nu putea să mânce nimic, apă primea ba cu sare, ba fără, şi nu se oprea din tremurat.

Atunci m-a luat dracu. „Dacă moare Nae, aţi belit pula toţi cu mine!” Deja îmi făceam lista în cap, deoarece vinovatul e compus din mai mulţi factori. Primul, şi cel mai accesibil, era primarul, urmat îndeaproape de consilieri. Următorii pe listă, hingherii din Tm, şi bineînţeles, oengeiştii. Bine, nu ăia care fac ceva productiv ci ăia care fut meciul tuturor. Ăia care se leagă cu lanţu’ de un câine să nu-l omoare nimeni, dar nu l-ar lua acasă. Ăia care în loc să caute sponsori pt o căţelărie (sau cum cristoşi i-o zice), te fut toată ziua la cap cu petiţii online.

Eh, spre norocul lor, Nae a scăpat cu viaţă, iar eu am revenit la gânduri mai bune. Nu şi sentimente. Alea rămân cum le-am stabilit. Deci, dacă vă regăsiţi în lista de mai sus, şi se mai întâmplă ca eu să fiu nevoit să-mi resuscitez animalul, aţi dat de dracu. Fie că-i vorba de Nae, Alutus sau Hanţi. Vă calc în picioare fără să spun un cuvânt. Mă doare în pulă de urmări, că tata sau mama e preşedintele asociaţiei x, că eşti primar, viceprimar, sau simplu lăbar în spatele unei uşi încuiate, din cadrul unei agenţii.

Cine cristoşii mamelor voastre sunteţi voi, bă, să-mi omorâţi un membru de familie? Cu ce drept îmi otrăviţi voi mie animalele de casă?

8 gânduri despre &8222;Avertismentul nr. 2&8221;

  1. Acu’ ma faci sa scot in evidenta o treaba nitel mai neplacuta: cainele tau n-are ce cauta pe strada, singur-singurel… Asa e frumos, ca nu stii ce damblale il apuca sa cioparteasca oameni.

    • Miştotică zice:

      Hai să-ţi spun o chestie:
      – Haiducu a murit în curte, legat în lanţ. Asta pt că o mâncat o chifteluţă scăpată de o pasăre.
      – Ţiţu Miţu a murit pe stradă. Întradevăr, o mâţă care se bătea cu şobolanii din sat, era un pericol public.
      – Chilăr, un biet pui de pisică o plecat la vânătoare de vrăbii pe la stradă şi a gustat din chifteluţa primăriei. O merita cu vârf şi îndesat.
      – Nae, un pulică de corcitură între pechinez şi şoricar, care se joacă cu toţi copii de pe stradă ( când are liber, din an în paşti) e un pericol public pt… cărăbuşi.
      Nu sunt retard să-l las liber pe Olteanu pe stradă, pentru că ăsta întradevăr că ar rupe trecătorii în două. Dar Nae… şi dacă vorbeşti cu un ton mai sever fuge cu coada între picioare.

  2. Ai dreptate si tu…
    Normal ar fi (intr-o societate sanatoasa) ca daca ii gasesc pe strada sa ii duca in adpaposturi si sa ai nu stiu, termen 2 saptamani – o luna sa-l revendici.
    Da de unde stii ca-i primaria si nu un vecin sculat cu fata la cearsaf? Eu am patit-o cu un pisoi de o luna sa mi-l otraveasca doar fiindca vecinului nu-i placeau pisicile. Iar pisoiul meu iubit, Tonita, a fost batut cu bestialite de un vecin…

    • Miştotică zice:

      Ştiu sigur că e primăria, pt că e o practică „celebră” şi ciclică, să scape de patrupezii paraşutaţi din Tm. Măcar de ar anunţa tâmpiţii, să-mi bag mâţa-n beci 4-5 zile.

  3. dolores zice:

    Nu numai la tine,la mine vin si ii vaneaza (am vazut cu ochii mei)in amiaza mare.Ii impusca cu tranchilizante si duc nu se stie unde ca ss-i omoare.Acu ceva timp impreuna cu o prietena am reusit sa salvam(am mers la vet s-o opereze) o catea maidaneza calcata de masina.Doctorul a fost bun si cateaua a avut zile,si-a revenit de minune si s-a recuperat chiar daca statea in trei labute.Dar daca de masina a scapat de hingheri n-a mai putut ca au luat-o cu japca ,s-a dus prietena mea dar prea tarziu.

  4. Eu ma bucur ca si-a revenit catelul.
    In ce zona stai? Eu am caini in Sagului – Dambovita (nu ai mei, ci comunitari) si cam pe toti ii stiu locatarii din zona si sunt ai tuturor si nu patesc nimic.

    • Miştotică zice:

      Astea s-au întâmplat la Biled, nu în oraş. Din oraş ( inclusiv pe aia din Dâmboviţa) îi adună şi îi plasează pe lângă sate noaptea. Cam aşa se tratează problema câinilor în metropola timişeană. Se ascunde rahatu sub preşu vecinului… 🙄

Dă-ţi şi tu cu părerea

