Reclama la Logan


Deci, de o luna si ceva, ma freaca la ridiche o reclama. Aia cu Loganu si mutatul din Bucuresti la Ploiesti. Deci o tampenie mai mare ca asta, jur ca n-am vazut. Ba frate, minte-ma frumos, spune-mi ca-i o bijuterie de masina la pretul asta, spune-mi ca ajut economia nationala cumparand una, spune-mi ce vrei tu, dar nu-mi veni cu imbecilitati ca fapte, demontabile prin logica.
Deci, Dan (sau cum pizda ma-sii l-o chema) se muta din bucuresti in ploiesti. Nimic de obiectat aici. Nici eu nu as face prea multi pureci prin bucale, din mai multe motive. Cica Dan si-o luat Logan si face naveta. Bun. Hai sa o rumegam matematic:
punem 100km zilnic la naveta, si un consum de 10 litri. Nu-mi spuneti 7, ca atunci zic 14! La traficul din bucale, numa’ consumul ideal nu-l ai. Deci, 22zile*52lei=1144lei pe benzina lunar. 272 de euro, la o adica.
Rata la Logan e cam de 120euro lunar+30 euro pt casco.
Deci, Dan (il numim de acuma „gasca tarii”) plateste lunar 422Euro, mai putin de jumatate din chiria pe care ar plati-o in bucuresti. Asta ca sa stea in Ploiesti, sa se trezeasca la 6 dimineata (in loc de 7), sa injure o ora prin traficul „metropolei” (cand ar putea merge linistit cu metroul), sa se bata cu alti 18 fraieri pt un loc de parcare in vecinatatea imediata a scarbiciului ( punem o raza de 2 km). Pt ce?! Ca sa ajunga la ora 9 la un servici pe care il detesta, sa se certe cu un sef pe care l-ar decapita la fiecare 10 minute si sa-l futa nevasta la cap din ora in ora ca sa-si ia un servici mai aproape?!
Unde mai pui, ca din cand in cand, mai bagi cate o bucsa in Logan, mai un filtru de benzina, mai o planetara, mai o amenda, mai… si lista poate continua la nesfarsit.
Deci, luati-va fratilor Logan si mutati-va cu totii in Ploiesti, ca acolo-i mierea in bucate! Deveniti cu totii in masa, gasca tarii, de parca n-am avea si-acum destule…

PS: Asta ma roade pe mine, dupa o zi in care am stat prea mult la scoala :mrgreen: .

6 gânduri despre &8222;Reclama la Logan&8221;

Dă-ţi şi tu cu părerea

