Un somnambul


Hai să nu părăsim sfera viselor şi să ne îndreptăm atenţia spre văru’ Roby. Omu’ asta e dezastru. Fără pic de exagerare, nu poţi dormi în acelaşi apartament cu el. Nici ca vecin nu ţi-e tot una.

În timp ce povesteam cu mamă-mea despre râsul meu isteric de luni dimineaţă, ea îmi zice:

– Ştii cine mai e aşa? Roby.

Şi se pune mama să-mi povestească. În urmă cu ceva timp, o fost un chef la mine acasă, unde a participat tot familionul. Şi cum cei care nu erau din localitate or acaparat toate paturile, Roby, fiind ultimul venit de pe la discoteci, s-o dus în cameră la ai mei să doarmă.

„Dintr-o dată, se ridică Roby în cur şi începe:

– HA-HIU-HÂÂÂ-HAAA-HĂĂĂ-NIFFF!

M-am trezit aşa speriată, că-mi bătea inima din creier şi până în călcâie! M-am uitat să văd cine îi, că eu când am adormit, eram singură în cameră. Nu-l recunoşteam în bezna aia. Până mi-am dezmeticit ochii, am tremurat ca salcia. Culmea e că nici măcar nu s-a trezit. Dormea pe el 😆 „.

Iar povestea asta, mi-a amintit de-o noapte de pe la începutul anului, când am fost nevoit să „parchez” pe la Roby într-o noapte ( aveam examen a doua zi de la 8 dimineaţa). Am lins două beri la 2,5 în timp ce ne uitam la un serial. Şi cum el adoarme instantaneu, ia ghiciţi cine îşi ruga moartea. Băi, fraţilor, sforăie ăsta de parcă n-ar mai exista ziua de mâine 😐 . Dacă întradevăr a existat Hristos, numa’ un sforăicios ca Roby putea să-l învie la loc. Te scoate din minţi şi dacă ai antifoanele pe urechi 😐 . Cine nu mă crede pe cuvânt, îl invit să facă o probă de somn în aceeaşi cameră cu el. Sau poate mă onorează Tibi (frate-su) cu o vizită şi o confirmare.

Eniuei, încercam să aţipesc şi eu, cu perina înconjurându-mi urechile şi presându-le până aproape de punctul în care să-mi tâşnească sângele pe nas. Şi mai şi bruiam timpanele încontinuu ( mă gândesc că n-oi fi singuru care poate face asta). Dintr-o dată, linişte! Mă opresc din bruiat şi deschid timid strânsoarea perinei. Nu-mi venea să cred! L-am împuns cu un deget să văd dacă mai trăieşte. Mi-a răspuns cu o respiraţie profundă. „Buuun. Acuma, repede pe adormit până nu începe iar!” Chiar atunci când îmi apărea uşor în colţul gurii, un zâmbet de satisfacţie, se ridică ăsta instant în cur şi:

– af;gapghqprugrughqhgvb. qefi;hfbefgfuebfvrfg. facem, facem. ligige;irgffvbgbv.

M-o bufnit un râs 😆 … Ceva de speriat 😆 . Totuşi spectacolul nu s-a oprit aici. Pt că după ce şi-o terminat monologul, în loc să se lase înapoi pe spate să doarmă, el s-o trântit în lateral, direct cu capu’ în perete, de-o răsunat tot blocul 😆 . Mă durea pe mine capul numa’ când l-am văzut 😆 . Credeţi că s-a trezit de la durere? 😆  Nici o taină 😆 . Şi-a continuat nestingherit sforăitul, ţinându-mă pe mine treaz. Uneori, aveam impresia că vibrează peretele de la sforăitul lui 😆 . Am râs ca prostu’ de unu’ singur până mi-o sărit complet somnul.

După aproape un ceas, s-o lăsat pe spate în poziţia naturală de somn. Eu am aprins compul, m-am pus în scaun, mi-am pus căştile pe urechi, am dat drumul la muzică şi-am aţipit. Atât de bine am dormit încât am ratat şi ceasul deşteptător şi examenul şi tot. M-o trezit el pe la 11, mirat că am putut să dorm în scaun 😆 . Dacă ar ştii de ce…

PS: El duce un război surd cu vecina de deasupra şi nici măcar nu-i conştient de el. Aia, exasperată de sforăitul lui, în fiecare dimineaţă când pleacă la lucru, bagă un tropăit de 5 minute cu tocurile prin casă. Aşa, de payback 😆 .

4 gânduri despre &8222;Un somnambul&8221;

  1. Subscriu la cele povestite.
    Adaug doar ca intr-o iesire la Paris din cauza unor probleme la hotel in loc sa dorm cu iubita mea in brate intr-o camera de doi am fost nevoiti sa impartim camera cu Robi (fratiorul meu). Pana aici nimic grav, doar atat, am dormit cu iubita mea in brate, DAR nu in pat, ci pe jos in baie. Oare de ce?…

      • awww, săracii. înseamnă că aia chiar îi fată de treabă dacă te mai suportă după ce serenadă i-o făcut Roby :)))
        aşa mă ” duelez ” şi eu cu colega mea de cameră , da’ asta n-are taine, nici nu ştie ce face sau cum . de înregistrat n-are rost , nici nu mă gândesc că mi-e frică să nu-i crape difuzoru’ la ce hong au nările ei :))

  2. dolores zice:

    Am si eu una cu ,,treaz eram sau vis era,,.Dupa multe zile de munca non-stop(faceam in locul unui coleg) intr-o noapte m-am trezit somnambula si vioaie si m-am apucat sa matur…Mi-am amintit a doua zi episodul fara nici un fel de greata.

Dă-ţi şi tu cu părerea

