De ce???


În timp ce-mi storceam creierii să scriu ceva pe blog, îmi zboară în ochi o chestie.

Aşa, şi? La ce morţii mă-sii folosesc instrucţiunile alea? Cu un click rezolvăm toate problemele lor? De v-ar lua un cutremur şi-un tsunami pe voi ăştia, participanţii, în frunte cu Furia Verdhzi aia cu tot… o lună de zile aş bea de fericire!

Pula mea de proşti, cum reuşesc ei să mă indispună… 👿  Şi o mai pus si o poză de „efect”. Gura mă-tii de furie tâmpită, cu „urmaşii” tăi cu toţi!

2 gânduri despre &8222;De ce???&8221;

  1. Macar de era poza reala, dar cred ca e luata din ceva film pentru ca din ce am vazut eu japonezii astia or facut fata cu mare demnitate la toata povestea.
    Vad ca eveimentul tine in 24 martie. Probabil dupa data asta toate probleme lor se vor fi rezolvat datorita rugaciunilor.

Dă-ţi şi tu cu părerea

