Urăsc uitarea viselor


De când mă ştiu, le-am experimentat pe toate în somn. Sau aproape pe toate. M-am pişat pe mine, m-am căcat pe mine, m-am trezit plângând, speriat, nervos, trist, transpirat, cu erecţie, fără glas, etc. Cum ziceam, aproape toate. Şi sunt ferm convins că toţi aţi trecut prin toate astea.

Pân’ azinoapce, eram convins că nu mă mai poate uimi nimic. And boy, was I wrong. Puţinul care mi-l mai amintesc din vis: eram cu un amic la poveşti, sorbind dintr-o bere şi ne delectam bucile cu o bordură.  În timp ce glumeam noi, am scos o dumă din mine ( pe care în mod evident, nu mi-o mai amintesc) care pur şi simplu m-a trezit din somn. Băi, dar nu doar m-a trezit. M-am trezit râzâd în hohote şi cu ochii plin de lacrimi. Mă zvârcoleam prin pat de râs. La propriu! Asemeni smiley-ului de pe messenger! 10 minute am râs întruna, treaz fiind. Pur şi simplu nu mă puteam opri din râs. Şi mai culmea e că nici măcar nu-mi mai aminteam duma cu pricina.

Ce drac de dumă am dat?! Nu de alta, dar vreau să râd în continuare…

13 gânduri despre &8222;Urăsc uitarea viselor&8221;

  1. =)) cam asa rad si io acuma.

    O singura data m-am trezit razand si ce sentiment frumos. mi-as mai dori sa mi se intample. O singura data cu ochii umezi si doar o sigura data in urma unui vis umed. :)) in rest… nimic din ce-ai zis tu la inceput.

  2. Kane zice:

    Lucky you…eu am visat azi-noapte ca imi bate cineva la usa, si cand am deschis erau 5 copii urati ca noaptea. M-am trezit aproape urland si fara nici cel mai mic chef sa ma culc la loc. Nu ti-am spus-o decat in ideea sa ai un termen de comparatie. 😦

    • Miştotică zice:

      Şi eu mă trezesc de multe ori bine dispus. Dar eu m-am trezit în toiul nopţii, râzând în hohote şi nici nu m-am putut opri din râs. E cu totul şi cu totul altă mâncare de peşte 🙂 .

  3. si mie imi plac visele si le tin minte dar nu mi s`a intamplat sa ma trezesc razand de la ceva. sunt invidioasa! daca e sa ma trezesc din vreo reactie avuta in vis, atunci ma trezesc urland…

    • Miştotică zice:

      Şi eu îmi amintesc multe dintre vise. Unele mi le amintesc chiar după zile bune, sau chiar săptămâni. Din păcate, exact alea despre care aş vrea să ştiu mai multe, nu mi le pot aminti niciodată.

Dă-ţi şi tu cu părerea

