Dragi cititori


Nu mă mai certaţi în privat că nu scriu de 4 ori pe zi. Aş vrea şi eu asta, dar pur şi simplu nu-mi permite timpul. Şi-aşa mă simt cu musca pe căciulă, că n-am mai scris de mult ceva întâmplări procino-spinoase. Promit ca înainte să plec în deplasare, vă voi scrie una din copilărie. Până atunci, delectaţi-vă şi cu ce mai scriu „colegii mei de breaslă”, pe care-i găsiţi în sidebar, la secţiunea: Ce mai citesc/comentez.

Vi-i recomand cu maximă căldură! Hai ciuss, că iar trebe să fug 😦 .

5 gânduri despre &8222;Dragi cititori&8221;

  1. dolores zice:

    Sa scrii de 4 ori pe zi?Wtf ia prostit foamea?Astia n-au de munca frate…Mistotica nu esti platit si nici n-ai norma,tu scrii de placere nu de durere…

  2. dolores zice:

    Mie mi se pare ca te potrivestisti cu zicala,,ce-i in gusa si-n capusa,, ai o fire directa fara prea multe bucle fara alte farfastacuri.E bine asa.Mie mi-a spus un prieten o data ca,,printe randuri vorbesti printre randuri traiesti,,…

Dă-ţi şi tu cu părerea

