Nu e bine


Am observat în ultima vreme la mine că sunt cam nervos. Nu mă refer la momente în care mă enervez ci la stare continuă de nervozitate. Am multe momente în care mă controlez cu greu să nu lovesc pe cineva. În urmă cu două săptămâni, la semafor în torontal, am început să zbier din toţi plămânii la o groapă din asfalt?!?!  😐  Ce-i drept, era atât de mare încât nu prea aveai pe unde să o ocoleşti şi era şi al naibii de adâncă. Am înjurat mai bine de 5 minute, folosind toţi zeii, sfinţii şi serafimii din dotarea limbii române.

Ieri, deşi eram bine dispus când am plecat de acasă, am vrut să-l bat pe unu’ în benzinărie. Aveam maşina în parcare şi-mi făceam liniştit o rovinietă. Un pulică tuciuriu, s-a gândit că ar fi interesant dacă m-ar bloca. Norocul lui a fost că erau poliţaii la alimentat. Mă duc la garsonieră să repar caloriferul ( s-a fisurat) şi pt că nu mi-a iesit exact cum am dorit din prima, am început să dau cu pumnii în gresie de draci. Plec către şcoală şi o pizdă proastă îmi taie calea. Ea nu s-a uitat să vadă dacă vine cineva din stânga, de pe drumul cu prioritate. Ca o vită încălţată, mi-a tăiat calea. Dacă aveam timp la dispoziţie, numa’ de-al dracu’ intram în ea, accelerând.

Ajung la facultă, parchez liniştit maşina şi mă duc să-mi iau o cafă ca să-mi calmez câta starea de spirit. A funcţionat vreme de 10 minute după începerea cursului. Un pulică din spatele meu, vorbea întruna. La un moment dat, mai tare ca profesoara. Mă întorc către el şi-i spun pe-un ton cât se poate amabil, deşi simţeam că explodez:

– Bă, puţin mai încet se poate? Te rog frumos…

– Da, da…

Şi linişte. Pt 5 minute, că iar i-a crescut timbrul vocii.

– BĂ, taci!

S-a simţit cu musca pe căciula şi a făcut linişte. Până spre sfârşitul cursului, când iar şi-a dat drumul la meliţă. În clipa aia, în mintea mea era un singur gând: „Numa’ să ieşim pe hol… 👿  ‘tu-ţi crucea mă-tii de căcat!”. La sfârşitul cursului, profesoara ne zice să facem o listă cu prezenţii. Fiind doar 15 persoane înaintea mea, mă aşteptam ca în 5 minute să ajungă foaia şi pe la mine. Vise… Fiecare se trecea pe el şi încă vreo cinci sau şase alţi colegi care erau în sală. Evident, că dup’aia, fiecare se căuta prin listă 2 minute. Dacă se găsea pasa foaia mai departe, dacă nu se trecea prezent. Haos complet! După 10 minute în care am aşteptat foaia, am răbufnit în sala de curs:

– BĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ!!!!!!!!! DA-ŢI DRUMU’ LA FOAIA AIA ODATĂ BĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ!!!!!!

Am simţit că o să pocnesc de urgenţă pe cineva ( asta nu-i chiar ok într-un loc unde sunt camere de filmat) şi mi-am băgat pula în ea prezenţă. Am ieşit direct la o ţigară să mă calmez. Pe geam, mă uitam după pulică ăla vorbăreţ. Filajul mi-a fost întrerupt de noii mei vechi colegi de grupă, care au făcut un cerc în dreptul geamului, spre a hotărî dacă mai stă careva la curs la EDP. M-am băgat şi eu în discuţie pt două minute şi am uitat de pulică ăla. Când mi-am amintit, era de mult plecat. Am ieşit repede din facultă şi am scurtat rapid zona, căutându-l din priviri. L-am văzut pe alee în stânga şi am luat-o ca din puşcă după el.

– Bă, bă, bă, bă… îi zic trăgându-l uşor de mânecă.

Când s-a întors, era de fapt altcineva.

– Scuze, te-am confundat.

Dacă era filozoful… ahhhhh! 👿

9 gânduri despre &8222;Nu e bine&8221;

  1. Cunosc starea asta de nervozitate si ma enerveaza si ea la fel ca cele mai neinsemnate lucruri. Pana si faptul ca lu’ maica-mea ii place sa stea cu bidonul de apa in mana, in loc sa-l lase jos pana bag masina in garaj. 😦 Si nu e bine. Nu e normal. Numai noua ne facem rau. Io recurg la tot felul de chestii naturiste de calmare si pana acum n-a dat nimic nici un rezultat. 😦 La pastile chiar nu vreau sa ajung…

  2. dolores zice:

    Nu-i bine cu atatia nervi mai ales cand esti sofer,buna treaba cu sacul de box dar dupa ce povestesti tu ai cam multe stranse pe inima…

    • Miştotică zice:

      Cât de curând pun planu’ „me time” în aplicare. Machu Picchu şi Bora Bora. Şi de-o fi să-mi vând un rinichi, da’ tot mă duc 😀

Dă-ţi şi tu cu părerea

